Aangezien ik nog een behoorlijk aantal over-uren heb staan mag ik een laptop uitzoeken van mijn werkgever. Het budget is zo'n 500 tot 550 euro exclusief BTW.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral Office-werk en zo nu en dan een spelletje (cod 2, cod 4, Battlefield, Quake online etc)
Word, Excel, Powerpoint, Outlook, internetten en RDP
Wat is je budget?
500-550 ex btw
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze blijft hoofzakelijk thuis, 15 inch is wel de voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk: A-merk zoals Asus, HP, Wortmann Terra (dit zijn vaak één op één dezelfde als MSI en Lenovo)
CPU: Minimaal een i3
Scherm: Minimaal Full HD 1920*1080
Ram: 4 GB
HDD: Minimaal 500GB, liefst SSD echter wordt dat heel lastig in dit prijssegment
GPU: Minimaal een GT840
Via mijn werkgever kan ik de volgende notebook krijgen:
http://www.wortmann.de/nl..._nb/nl1220397/mobile.aspx
Deze zit op zo'n 550 euro ex btw
Het merk Terra werk ik veel mee, dit is een uiterst betrouwbaar merk met zeer goede garantie afwikkeling indien nodig. Ik denk dat het dus ook lastig wordt om een beter alternatief te krijgen dan deze.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral Office-werk en zo nu en dan een spelletje (cod 2, cod 4, Battlefield, Quake online etc)
Word, Excel, Powerpoint, Outlook, internetten en RDP
Wat is je budget?
500-550 ex btw
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze blijft hoofzakelijk thuis, 15 inch is wel de voorkeur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk: A-merk zoals Asus, HP, Wortmann Terra (dit zijn vaak één op één dezelfde als MSI en Lenovo)
CPU: Minimaal een i3
Scherm: Minimaal Full HD 1920*1080
Ram: 4 GB
HDD: Minimaal 500GB, liefst SSD echter wordt dat heel lastig in dit prijssegment
GPU: Minimaal een GT840
Via mijn werkgever kan ik de volgende notebook krijgen:
http://www.wortmann.de/nl..._nb/nl1220397/mobile.aspx
Deze zit op zo'n 550 euro ex btw
Het merk Terra werk ik veel mee, dit is een uiterst betrouwbaar merk met zeer goede garantie afwikkeling indien nodig. Ik denk dat het dus ook lastig wordt om een beter alternatief te krijgen dan deze.
[ Voor 4% gewijzigd door NL_Scratch op 04-12-2014 16:42 ]