En dankzij dit soort reacties snap ik Douweegbertje's reactie compleet. Gewoon gelijk gaan aanvallen ipv om een normale manier reageren. Ik lurk daar tegenwoordig ook, want waarom zou ik anders doen? Ik zie meer en meer nieuwe spelers daar gewoon weg gaan omdat het niveau lager en lager werd (nieuwe topic nog niet gelezen, misschien maar een keer doen). Elke keer kwam er wel weer "Ja maar ik ben rank X of Y dus ik weet alles!" qua niveau.Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:36:
@ Douweegbertje
- Het feit dat je met niet één tweaker samen speelt zegt helemaal niets, en wellicht ligt dat eerder aan jou dan aan dat zogenaamde 'sfeertje'. Ik vond het sfeertje bij het afgelopen toernooi prima; misschien eens meedoen i.p.v. voornamelijk lurken?
Nee, de reden dat er weinig met Tweakers wordt gespeeld, is omdat ze in de NL LoL community gewoon een wat slechtere naam hebben. Voor veel spelers is het:
a.) een community zoeken waar spelers elkaar helpen, waarbij het niet is "eerst de veterans van het topic, en dan "oh wacht even we hebben ook nog nieuwe mensen""
b.) een community waarbij iedereen gelijk is, waar leuke discussies mogelijk zijn, waar niet gelijk als zo gereageerd wordt als iemand kritiek heeft.
Ja, dan is zo'n keuze zeer makkelijk. En het is echt niet moeilijk te raden waar de tweakers community tijden lang onder viel. (of het nog zo is, geen idee, nogmaals ik lees het nieuwe topic niet. Puur omdat ik zelf ook voor optie B heb gekozen)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."