Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XCode 5.0 Slide Out menu met Table View

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het zoeken naar een oplossing om mijn Slide Out menu te koppelen aan een Table View (Controller). Wat precies het probleem is is dat ik al een Objective-C class heb toegevoegd voor de Table View en vanuit hier de stappen heb gevolgd die op YouTube te zien zijn om een Table View werkend te maken. Alleen hing ik al vast aan het begin. Dan wil ik een @property toevoegen aan de Table View, maar hij koppelt het niet. Waarschijnlijk heb ik de @property in het verkeerde bestand gezet of verkeerde namen gegeven. Ik weet het niet precies, want ik heb namelijk ook niet zo veel ervaring met Objective-C. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Alvast bedankt!:)

Verwijderd

Topicstarter
PLZ reacties

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Probeer eerst nu eens uit te leggen met wat relevante code wat je gedaan hebt. Met je verhaal zo, kan bijna niemand wat.

Daarnaast is je topic kicken binnen 24 uur niet toegestaan, we hebben hier meer te doen dan alleen maar op het foru rondhangen ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Géén code van wat je al gedaan hebt
Géén link naar de video die je volgt

Kan je niet helpen.

iOS developer

• BoringDay
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 21:49
Eerst Objective C leren en de frameworks, in Xcode veranderen nog wel eens dingen waardoor veel voorbeelden al niet meer aansluitend zijn. Youtube filmpjes volgen is gewoon niet voldoende om het te snappen waarmee je bezig bent. Begin met een goed boek m.b.t. Objective C en de frameworks.