Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:36
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die zich mateloos ergert aan de wijze waarop de Play Store wordt volgespammed door kids die op geen enkele wijze een normale beoordeling aan een app kunnen geven. Voorheen kon je via de Play Store uit de reviews onder een app opmaken of de app de moeite waard was, maar tegenwoordig staan er vrijwel alleen nog onzinnige reactie van kids die nieuwe games bijvoorbeeld een enkele ster geven omdat deze grafisch te zwaar zijn voor hun budget smartphones. Of die een nieuwsapp een enkele ster geven omdat ze deze saai vinden. Ik kan er helemaal niets mee. En dat is dan nog los van de tenenkrommende grammatica en schrijfwijze die wordt gehanteerd. Me in plaats van m'n of mijn, ma in plaats van maar en ga zo maar door.

Het zou fijn zijn als je in de Play Store kunt filteren op leeftijd. Je zou dan verplicht kunnen stellen dat je een leeftijd in je Goolge-account opgeeft om een beoordeling te kunnen plaatsen. Weliswaar geen waterdicht systeem, maar het zal vermoedelijk al een hoop helpen.

Hoe dan ook moet hier mijns inziens wat aan gedaan worden. }:|

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:47:
[...]

Hoe dan ook moet hier mijns inziens wat aan gedaan worden. }:|
Moeten is een groot woord. Het Feodale tijdperk ligt al geruime tijd achter ons. Wat je zou kunnen doen is het négeren.

Next

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:36
Een veelgebruikte dienst negeren omdat er misbruik van wordt gemaakt? Je maakt mij niet wijs dat je alles waar je eerder met plezier gebruik van maakte nu negeert omdat het niet meer werkt. Gevolg van onzinnige/onbetrouwbare beoordelingen is dat je voor een fatsoenlijke app niet meer de Play Store kan raadplegen, maar eerst op internet moet surfen naar ervaringen en reviews. Waarmee het doel van reviews in de Play Store dus volledig teniet wordt gedaan.

Fixen dus of sloop de reviews er maar uit.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-11 21:42
Je kan daar toch wel een beetje doorheen kijken of niet. Sowieso zie je de klagers eerder dan de mensen die het goed bevalt. Maar als een app 80% 1 ster heeft dan geeft dat zeker wel een aardig beeld.