Toon posts:

Xcode 5.0

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een app aan het maken. Ik heb al een Slide Out Menu gemaakt en wil deze weer koppelen aan een andere Table View. Zodat je van de Table View ook weer terug kan naar het Slide Out menu. In het geheel dus gewoon een Table View menu die werkt met het Slide Out menu koppelen. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Sowieso geen idee, maar we zijn er hier niet om je huiswerk te maken. In je lesstof zal ongetwijfeld iets staan over hoe je zoiets moet doen, en anders eerst zelf zoeken. Kom je er dan nog niet uit dan kun je aangeven wat je al geprobeerd hebt en wat exact je probleem is.

Van harte welkom op GoT, maar we zijn hier geen helpdesk of docent ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je vergeet te vertellen wat het probleem is :P Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Wat heb je gevonden? Als al deze informatie vermeld kunnen we je een stuk beter helpen. Dit onderwerp past trouwens beter in Programming, maar ik ga je topic daar niet naartoe verplaatsen omdat het in de huidige vorm direct op slot zou worden gezet.

Je kunt dus beter een topic openen in Programming, met de antwoorden op de vragen die hier boven staan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.