Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/2unu7n4.jpg

Het probleem is als volgt.

2 weken geleden gebruikte ik nog de FB app versie 3.9, daarna heb ik de nieuwste upgrade gedownloadt.

Dus tot vorige week zaterdag was het altijd zo dat iedere notificatie onder de toggles stonden (ik gebruik Power Toggles en heb de optie pin always on top aan) nu is het zo dat sinds zaterdag alleen de Facebook notificaties boven de toggles komen, dat valt bij 1 of 2 notificaties nog mee maar soms heb ik er stuk of 10 en dan wordt het irritant dat mijn toggles onderaan de FB notificaties staan.

Wat ik in die 2 weken had gedaan was, vorige week dinsdag Android 5.0 geinstalleerd, die beviel niet en heb ik er woensdag ochtend 4.4.4 erop gezet, ondertussen vroeg Power Toggles diezelfde dag om root toegang (zodat ik direct via de toggle NFC aan en uit kan zetten).

Echter de probleem begon zaterdag dus daar ligt het niet aan, en beide Power Toggles en FB hebben ondertussen geen update gehad.

Dus herinstallatie van beide apps hielp niet, data wissen en cache ook niet, geforceerd stoppen ook niet, Nexus 4 herstarten ook niet, zelfs factory reset heeft niet geholpen.

Weet iemand raad mee? Ik begin er langzaam helemaal gek van te worden, alle apps geven notificaties netjes onder de toggles, en facebook deed dat ook tot zaterdag, maar nu niet meer.