Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lawojin
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 16:09
Ik zoek een?
Smartphone

Wat is je budget?
+-300 euro voor het toestel (budget is flexibel, als ik voor €30,- meer een stuk betere telefoon heb, dan zeg ik daar geen nee tegen natuurlijk)
+-500 euro voor toestel + abonnement totaal (500-1000 mb is zat, <100 belminuten is prima, SMS is geen beperkende factor)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor......
-Social media en webbrowsen (denk aan 9gag, dumpert, youtube e.d.) dus belangrijk dat hij gewoon goed video's en filmpjes laad/afspeelt zonder gekloot of haperingen, in tegenstelling tot mijn samsung galaxy ace s5860 die niks kan afspelen van dumpert.
-Foto's en video's van de leuke spontane gebeurtenissen in het leven te nemen (denk aan foto's in een discotheek e.d.) Dus redelijke foto's, ook bij slecht licht zou fijn zijn
-Spelletjes (denk aan funrun en andere actie spelletjes),
-Muziek af te spelen voor onderweg op goede kwaliteit (tot en met 3 uur)
- Chatten (whatsapp, skype)
- Allerlei utility (agenda, notities, reisgegevens, rekenmachine, zaklamp, navigatie e.d.)
ZONDER HAPERINGEN/VASTLOPEN op mijn huidige telefoon moet ik soms echt minuten wachten voordat ik uberhaupt iets kan doen/selecteren als ik 1 app open heb staan en ik berichten wil kijken op whatsapp

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht zelf aan een apparaat dat een goede processor (+-2Ghz) heeft, met redelijk wat werkgeheugen (2GB), een goede camera dat in full HD kan opnemen/fotograferen (+-8 Megapixel achter, +- 4 Megapixel voor, voegt dubbele flitser wat toe?), een mooi scherp scherm (full HD), een opslagruimte bij elkaar opgeteld >10GB (of dat nu samen met microSD is of alleen intern maakt niet uit) en een batterij die het een dag bij matig intensief gebruik uit kan houden (+-3000 mAh)

Deze modellen trokken mijn aandacht:
Oneplus One
Xiaomi Mi3
Galaxy S4
huawei ascend p7
Galaxy S3 Neo
Moto X.
ZTE Nubia Z7 mini:
THL 5000
Umi Zero
Vivo Xshot
IUNI U2
Xiaomi Mi4
Huwai Honor 6

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke raden jullie aan in mijn situatie en eisen en waarom?
Hoe gaat het proces van een telefoon importeren?

• tony999
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-07 22:08
Ik zou voor de oneplus one gaan de batterij gaat vrij lang mee en opent alle apps binnen een paar seconden. Je hebt veel opties om het thema en andere dingen aan te passen.

Het toestel kost 300 euro voor de 64GB versie het enigste nadeel is dat je invite nodig hebt om het toestel aan te schaffen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
tony999 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:25:
Ik zou voor de oneplus one gaan de batterij gaat vrij lang mee en opent alle apps binnen een paar seconden. Je hebt veel opties om het thema en andere dingen aan te passen.

Het toestel kost 300 euro voor de 64GB versie het enigste nadeel is dat je invite nodig hebt om het toestel aan te schaffen.
Een invite is niet zo moeilijk meer.
GoT heeft een invite topic. En ik heb al een paar invites gehad die ik daar heb gepost maar die niemand heeft geclaimd (nu verlopen).

En het is by far de snelste telefoon die je voor €300 kan kopen.

TheS4ndm4n#1919

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik zou voor de Samsung S4 gaan. Toestel is goed ondersteund, veel verkocht, lokaal te koop met garantie er op. Gewoon een veilige keuze, en het Amoled scherm helpt stroom verbruik laag te houden met filmpjes kijken.

• Lawojin
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 16:09
ik heb de oneplus one bestelt na een aantal berichten te hebben gelezen dat hij de beste prijs-kwaliteit en mogelijkheden bied. Ik ben benieuwd :)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:54
Naar mijn mening zijn bovenstaande keuzes niet echt sterk onderbouwd, omdat het in bepaalde gevallen afhankelijk is van je abonnement. Als ik goed begrijp heb je nog geen abonnement en moet je dat nog gaan afsluiten. Dat is dan ook het eerste waar je naar moet gaan kijken. Aangezien je geen dure telefoon wil/kan aanschaffen, zou ik voor een sim-only abonnement kiezen en vervolgens de telefoon los kopen.

Je geeft aan dat je met 500-1000 mb voldoende hebt, maar ik neem aan dat je daarbij uitgaat van je huidige telefoon. Als je een abonnement kiest met 4G zul je gegarandeerd meer internet gaan verbruiken. Heb je al een abonnement op het oog?
Pagina: 1