R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Met een tooltje je MC key uit 't systeem vissen en dan gewoon zonder zorgen opnieuw installeren. Gebruik je OEM key voor installatie, daarna als je MC activeert de MC key invullen die je voor de herinstallatie hebt uitgelezen.
Maar waarom zou je, behalve voor de grootte, van SSD wisselen? Die dingen zijn zo verdomd snel, dat je echt geen verbetering gaat merken tussen Merk A en Merk B.
Maar waarom zou je, behalve voor de grootte, van SSD wisselen? Die dingen zijn zo verdomd snel, dat je echt geen verbetering gaat merken tussen Merk A en Merk B.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mijn huidige SSD haalt niet eens meer de helft van zijn oorspronkelijke snelheid. Om dat enigszins te herstellen is iig. een firmware update nodig. En misschien nog een format. Dus Windows moet sowieso opnieuw geïnstalleerd worden. Dan doe ik dat liever op een verse SSD waar ik ook nog eens wat meer games op kwijt kan.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Samsung heeft een firmware update beschikbaar om jouw probleem op te lossen. Zelf heb ik de update dit weekend ook gedraaid en een herinstallatie is echt niet nodig. Wel even bestanden veilig stellen.
Het gaat om de restoration tool.
http://www.samsung.com/gl...ml/support/downloads.html
Het gaat om de restoration tool.
http://www.samsung.com/gl...ml/support/downloads.html
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Mijn oude ssd is Adata.
Ahh ik zag een 840 Evo in je sig staan
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ongeacht het merk, een herinstallatie is niet altijd nodig na een firmware update. Enige keer dat 't nodig is, is als de update je data corrupt maakt.
Commandline FTW | Tweakt met mate
De EVO 840 is inmiddels geplaatst en Windows OEM geïnstalleerd zonder problemen. Ook mijn mediacenter key werkte gewoon.
Pagina: 1