Ik draai op dit moment windows 8.1 pro OEM met het media center pakket. Ik heb de OEM cd met key in mijn bezit.
Ik wil mijn huidige SSD gaan vervangen door een nieuwe van een ander merk en grootte. Is het gewoon mogelijk om een clean install van Windows op de nieuwe SSD te doen, en behoud ik dan ook automatisch mijn media center upgrade?
Ik heb de laatste dagen veel zitten lezen over mijn situatie. Maar ik kom voornamelijk onderwerpen tegen die gaan over het herinstalleren van Windows 8(.1) zonder dat de mensen de originele OEM cd bezitten.
De 1 zegt dat het wel kan en de andere weer dat het via een omweg moet.
Ik kan hem natuurlijk klonen, maar heb het liefst weer een schone installatie.
Ik wil mijn huidige SSD gaan vervangen door een nieuwe van een ander merk en grootte. Is het gewoon mogelijk om een clean install van Windows op de nieuwe SSD te doen, en behoud ik dan ook automatisch mijn media center upgrade?
Ik heb de laatste dagen veel zitten lezen over mijn situatie. Maar ik kom voornamelijk onderwerpen tegen die gaan over het herinstalleren van Windows 8(.1) zonder dat de mensen de originele OEM cd bezitten.
De 1 zegt dat het wel kan en de andere weer dat het via een omweg moet.
Ik kan hem natuurlijk klonen, maar heb het liefst weer een schone installatie.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF