Hellow,
Hoop dat ik zo een beetje in het goede topic zit, kon niet echt kiezen waar ik terecht zou moeten maar dit leek me het meest toepassende.
De situatie:
Vroeger
, toen ik nog op een studentenkamer woonde (lees: eind april, lol), had ik alles dicht bij elkaar. Ik kon mijn PC dan ook via een HDMI kabel van 5 meter op m'n televisie aansluiten en prima gamen. Heerlijk 
Tegenwoordig
is dat wat anders. Heb een appartement waar iets meer ruimte zit tussen de TV en de PC. Ik heb hier op mijn studeerkamertje mijn heerlijke PC nog staan maar gewoon met twee schermpjes. Ik zit echter liever in de woonkamer, eventueel met controller. Dit kan ook met enkele games (denk aan AC). Dit zou ik dan ook graag weer willen doen. Maar zoals gezegd is de afstand iets groter.
Hoe kan ik nou het beste weer beeld van mijn PC op mijn televisie krijgen? Mijn GPU heeft 2 gebruikte DVI aansluitingen, maar nog een HDMI en displayport over. Op de TV zit nog wel een vrije HDMI poort. Er zitten twee kamers tussen de studeerkamer en de woonkamer (de slaapkamer en nog een vrije kamer). Dus een hoop muren. In deze muren zit al wel een gat voor de internetkabel, maar is niet groot genoeg voor een HDMI kabel.
Kort gezegd: wat zijn mijn eventuele opties? Iemand ideeën?
Eventueel verder bordurend: als ik weer beeld zou krijgen op de TV, gaan een draadloos tobo/muis inmiddels ver genoeg dat ik die in de woonkamer kan bedienen of moet ik daar dan ook nog wat anders op verzinnen?
Hoop dat ik zo een beetje in het goede topic zit, kon niet echt kiezen waar ik terecht zou moeten maar dit leek me het meest toepassende.
De situatie:
Vroeger
Tegenwoordig
Hoe kan ik nou het beste weer beeld van mijn PC op mijn televisie krijgen? Mijn GPU heeft 2 gebruikte DVI aansluitingen, maar nog een HDMI en displayport over. Op de TV zit nog wel een vrije HDMI poort. Er zitten twee kamers tussen de studeerkamer en de woonkamer (de slaapkamer en nog een vrije kamer). Dus een hoop muren. In deze muren zit al wel een gat voor de internetkabel, maar is niet groot genoeg voor een HDMI kabel.
Kort gezegd: wat zijn mijn eventuele opties? Iemand ideeën?
Eventueel verder bordurend: als ik weer beeld zou krijgen op de TV, gaan een draadloos tobo/muis inmiddels ver genoeg dat ik die in de woonkamer kan bedienen of moet ik daar dan ook nog wat anders op verzinnen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.