Toon posts:

[HELP] problemen bij het installeren van een parallels crack

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben sinds kort eigenaar van een nieuwe macbook. Op deze macbook wilde ik een parallels crack installeren. Tijdens het installeren heb ik perongelijk op updaten geklikt.. Ik weet het update nooit een gecrakte versie van iets. Na het installeren van deze crack kreeg ik de trial versie en die moet over 13 dagen gekocht worden. Nu telkens als ik parallels verwijder (ook met verschillende apps speciaal voor programmas te verwijderen) en weer opnieuw die crack installeer krijg ik de trial versie.

Iemand enig idee hoe ik parallels volledig verwijder of hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Programma kopen! dat werkt perfect voor jouw probleem!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet aan gedacht, Dankjewel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En koop gelijk een virusscanner om de troep die je bij 95% meekrijgt te verwijderen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:33
Wat verwacht je precies uit dit topic te krijgen, hoe jij geholpen wordt met het deinstalleren van illegale versies van software....?

Anyway, je zou eens kunnen googelen hoe je software (en al hun gegevens) kunt "uninstallen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:04

mjl

Ugh

PC formateren en opnieuw beginnen..... installeer je meteen de tojan van de crack weer vers...

Oja en koop die software nou maar gewoon kost 79 euro, leuk sint kadootje!.... of als je het te duur vind neem dan VMware fusion....

[ Voor 14% gewijzigd door mjl op 03-12-2014 22:49 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
vind ik persoonlijk altijd erg bijzonder, een laptop van minsten 899,- euro (bij de macbook air, zou wat zijn als het de pro retina is) maar een programma wat 79,- kost is te duur. Maar dat is mijn mening, en daar wil ik je niet mee opdringen.

Wat hierboven al is genoemd, enige optie is waarschijnlijk een schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan je hier niet helpen met warez. Dit topic gaat derhalve op slot.

Lees voor de volgende keer 'ns Het algemeen beleid door en met name Het algemeen beleid #verbodencopyright.

[ Voor 53% gewijzigd door Daedalus op 04-12-2014 01:33 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.