Toon posts:

nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik zoek een?
Nieuwe monitor, voor voornamelijk gamen, eventueel voor het kijken van enkele films of YouTube filmpjes te bekijken en voor mij studie dus huiswerk et cetera, maar dat zal niet zo'n probleem zijn denk ik.

Wat is je budget?
200 a 300 euro. liever 200 euro dan 300 euro. tenzij het verschil in kwaliteit te groot is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur, maar zoals hierboven benoemd vind ik kwaliteit het belangrijkste voor wat ik ermee wil gaan doen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
zolder, asus nvidia GTX 970 videokaart.

Uiteraard heb ik zelf ook onderzoek gedaan, alhoewel dat niet meevalt voor een monitor, zoveel keuze en mogelijkheden. Daarnaast lees je ook verschillende dingen op verschillende sites.

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus VG248QE Zwart€ 279,99€ 279,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 279,99

Hoor graag wat jullie van deze monitor vinden en of jullie betere (goedkopere) alternatieven hebben.

Met vriendelijke groet,

Erwin

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom de keuze voor een TNpaneel? Het zijn wel de snelste panelen , maar een deugdelijk paneel is tegenwoordig ook snel genoeg voor de meeste gamers. En die vallen tegenwoordig ook prima in je budget.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dan een beter paneel? een ips? Ik heb gelezen dat er verschillende soorten ips panelen zijn maar dat er nauwelijks verschil te merken is, klopt dat?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Alles is eigenlijk beter dan TN. Zelf ben ik te spreken over IPSpanelen, PLS is eigenlijk 'tzelfde, en *VA panelen zijn ook lang niet slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Dus onderstaand beeldscherm is beter?

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus PB238Q Zwart€ 205,-€ 205,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 205,-

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat is in mijn ogen al een stuk betere keuze.

Verwijderd

Topicstarter
Bij onderstaand scherm heb ik, voor zover ik kon zien in de reviews geen last van ghosting, maar hoe zit dat met input lag, aangezien ik gelezen heb dat dat een van de belangrijkste dingen is waar gamers rekening mee moeten houden?

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus PB238Q Zwart€ 205,-€ 205,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 205,-
Pagina: 1