Wat ga je met je laptop doen?
- gebruik voor de studie 'interieur architectuur' in het buitenland dus liefst QWERTY
- 3D Studio Max, V-Ray, Sketchup, Flash, Rhino 3D, AutoCAD, PhotoShop, Adobe Illustrator, GoLive, Acrobat, Indesign, Revit, Inventor, Alias, etc.
- OS Microsoft 8.1 (moet 3D programma's op kunnen draaien)
- intensief te gebruiken om zware programma's op te draaien elke dag gedurende 3-4 jaar
- ik game NIET
- ik kijk wel alle programma's, tv-series en films op mijn laptop
Wat is je budget?
- €1300-1600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- ja, deze moet telkens van thuis naar campus verhuizen (gaat minder dan 1km zijn), maar gewicht is niet super belangrijk indien het een zeer goede laptop is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- zo groot mogelijk scherm 15,6" (liefst 17") aangezien ik naar buitenland verhuis en regelmatig zal reizen en dus geen workstation kan zetten/houden/bouwen
- zo hoog mogelijke resolutie, dit is zeer belangrijk voor mijn studies
- daarbij gaande een zeer goede kleurweergave (erg belangrijk voor studies)
- CPU best i7 quadcore
- liefst QWERTY
- minstens 1TB interne opslag
- minstens 8GB (liefst 16GB) geheugen
- design is niet super belangrijk
- zo hoog mogelijk GHz
SSD vs HD / combo heb ik niet genoeg kennis over om hier een voorkeur in te hebben.
Extra
- ik heb nog een Mid-2010 Macbook Pro 2,4 GHz die ik nog zal gebruiken voor buiten de lessen. Deze is al redelijk oud en ben er niet zo tevreden meer mee (traag, resolutie scherm niet zo hoog, weinig opslag, etc.)
- Ik ken zo goed als niets van laptops of informatica dus mijn excuses om telkens 'zo goed mogelijk' of 'zo hoog mogelijk' te vragen voor mijn budget.
Aan wat ik als 'computerleek' dacht:
Alvast bedankt!
- gebruik voor de studie 'interieur architectuur' in het buitenland dus liefst QWERTY
- 3D Studio Max, V-Ray, Sketchup, Flash, Rhino 3D, AutoCAD, PhotoShop, Adobe Illustrator, GoLive, Acrobat, Indesign, Revit, Inventor, Alias, etc.
- OS Microsoft 8.1 (moet 3D programma's op kunnen draaien)
- intensief te gebruiken om zware programma's op te draaien elke dag gedurende 3-4 jaar
- ik game NIET
- ik kijk wel alle programma's, tv-series en films op mijn laptop
Wat is je budget?
- €1300-1600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- ja, deze moet telkens van thuis naar campus verhuizen (gaat minder dan 1km zijn), maar gewicht is niet super belangrijk indien het een zeer goede laptop is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- zo groot mogelijk scherm 15,6" (liefst 17") aangezien ik naar buitenland verhuis en regelmatig zal reizen en dus geen workstation kan zetten/houden/bouwen
- zo hoog mogelijke resolutie, dit is zeer belangrijk voor mijn studies
- daarbij gaande een zeer goede kleurweergave (erg belangrijk voor studies)
- CPU best i7 quadcore
- liefst QWERTY
- minstens 1TB interne opslag
- minstens 8GB (liefst 16GB) geheugen
- design is niet super belangrijk
- zo hoog mogelijk GHz
SSD vs HD / combo heb ik niet genoeg kennis over om hier een voorkeur in te hebben.
Extra
- ik heb nog een Mid-2010 Macbook Pro 2,4 GHz die ik nog zal gebruiken voor buiten de lessen. Deze is al redelijk oud en ben er niet zo tevreden meer mee (traag, resolutie scherm niet zo hoog, weinig opslag, etc.)
- Ik ken zo goed als niets van laptops of informatica dus mijn excuses om telkens 'zo goed mogelijk' of 'zo hoog mogelijk' te vragen voor mijn budget.
Aan wat ik als 'computerleek' dacht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N751JK-T7122H | € 1.493,29 | € 1.493,29 |
| 1 | Asus N751JK-T7129H | € 1.299,- | € 1.299,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad Y50-70-00743 | € 1.499,- | € 1.499,- |
| 1 | MSI Gaming Series GT60 2PC-680NL (Dominator 3K IPS) | € 1.413,- | € 1.413,- |
| 1 | Toshiba Satellite P50t-B-10T | € 1.549,95 | € 1.549,95 |
| 1 | Toshiba Satellite P50t-B-108 | € 1.499,- | € 1.499,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 8.753,24 | |
Alvast bedankt!