Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb sinds vandaag Demon DSL Metro, via BabyXL. Dit is een 512/128 Kbit verbinding, en dat haal je ook. 
Latency naar de AMS-IX is ong 20 ms.
Aanvraag en aansluiting ging vlekkeloos, Bij demon krijg je een vast IP, anders een variabel IP via DHCP, dus geen klote NAT ed.
Zeker een aanrader
Aanvraag en aansluiting ging vlekkeloos, Bij demon krijg je een vast IP, anders een variabel IP via DHCP, dus geen klote NAT ed.
Zeker een aanrader
ah cool en met dat baby direct ofzo dan krijg jeOp woensdag 13 juni 2001 17:53 schreef Koop het volgende:
Ik heb sinds vandaag Demon DSL Metro, via BabyXL. Dit is een 512/128 Kbit verbinding, en dat haal je ook.
Zeker een aanrader
1 Mbps downstream en 256 Kbps upstream Dit trok me wel maar is dit ook te halen en zeg maar die upstream hoeveel is dat dan in kb/sec? en de downstream? ya i know i suck in deze dingen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ehh ja dus, de download is dus 512 kb/s, en de upload 128kb/s.
Die "aDSL connect" aanbieding van BabyXL zelf klinkt heel goed idd, kost ook iets van 189,-- in de maand, wat ik heb kost 139,-- in de maand.
maar goed, dan heb ik dus wel gewoon een news-server van de provider en onbeperkte hoeveelheid emailadressen en een vast ip.
Die "aDSL connect" aanbieding van BabyXL zelf klinkt heel goed idd, kost ook iets van 189,-- in de maand, wat ik heb kost 139,-- in de maand.
maar goed, dan heb ik dus wel gewoon een news-server van de provider en onbeperkte hoeveelheid emailadressen en een vast ip.
Verwijderd
512 kbit/sec is niet hetzelfde als 512 kb/secOp donderdag 14 juni 2001 11:39 schreef Koop het volgende:
Ehh ja dus, de download is dus 512 kb/s, en de upload 128kb/s.
Verwijderd
downstream:
Chello in principe 1,5 megabit/seconde
Goedkoopste BabyXL abo 0,5 megabit/seconde
Maar je Chello speed hangt wel beetje af van de wijk waar je zit.
Chello in principe 1,5 megabit/seconde
Goedkoopste BabyXL abo 0,5 megabit/seconde
Maar je Chello speed hangt wel beetje af van de wijk waar je zit.
topic van een half jaar oudOp woensdag 20 februari 2002 16:40 schreef Mayoz het volgende:
[..]
512 kbit/sec is niet hetzelfde als 512 kb/sec
Pagina: 1