Je moet connected zijn
Bij deze:

Normaal sloot de deksel altijd goed aan, maar sinds vandaag doet die dus steeds dat.

Normaal sloot de deksel altijd goed aan, maar sinds vandaag doet die dus steeds dat.
[ Voor 6% gewijzigd door icter-tje op 03-12-2014 21:38 ]
Je moet connected zijn
Komt helaas weleens voor.
Afspraak maken bij een Apple Store en je staat 10 minuten later weer buiten met een perfect sluitende MacBook
Afspraak maken bij een Apple Store en je staat 10 minuten later weer buiten met een perfect sluitende MacBook
Nogsteeds gratis dan? Want hij is al uit 2008 dus... En moet ik daarvoor naar Amsterdam of kan het ook gewoon bij de aMac in Deventer?GeeMoney schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:50:
Komt helaas weleens voor.
Je moet connected zijn
Bel ze even zou ik zeggen.icter-tje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:08:
[...]
Nogsteeds gratis dan? Want hij is al uit 2008 dus... En moet ik daarvoor naar Amsterdam of kan het ook gewoon bij de aMac in Deventer?
Volgens mij is het gewoon coulance werk tenzij er echt iets kapot is natuurlijk.
Ook dit kan je telefonisch even vragen.
Mijn voorkeur is de Apple Stores zelf.
Ik zal ze straks even bellen, ik woon in Deventer namelijk dus naar Amsterdam is een beetje ver..GeeMoney schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:27:
[...]
Bel ze even zou ik zeggen.
Volgens mij is het gewoon coulance werk tenzij er echt iets kapot is natuurlijk.
Ook dit kan je telefonisch even vragen.
Mijn voorkeur is de Apple Stores zelf.
Je moet connected zijn
het werkt met magneten in het scherm en de topcase. Zit er niets tussen?
Nee, er zit niks tussen. Als ik het scherm dicht doe dan zit die ook wel dicht, maar er hoeft maar een tikje tegen aan te komen en hij gaat al omhoog. Ook heb ik het idee dat het scherm niet helemaal goed meer vast zit. Dus ik ga straks even met de aMac bellen kijken of zij er misschien iets aan kunnen doen.mobby1971 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:55:
het werkt met magneten in het scherm en de topcase. Zit er niets tussen?
Je moet connected zijn
Ben bij de aMac langs geweest, hun zeggen dat ze niet weten wat er mee is. Ik heb zelf de MacBook net open gemaakt, en volgens mij trekt de magneet niet goed meer aan die in de behuizing zit. Iemand een idee hoe ik deze sterker kan maken?
Je moet connected zijn
Scherm niet goed vast en niet goed sluiten lijkt wel logies. Als je de backplate eraf haalt. Zitten er twee kabelgeleiders ter hoogte van de scharnieren. Als je die losschroeft kun je bij de scharnieren. Torx T6 of 7 . Wellicht kun je het wat aandraaien?
De magneten zitten op vaste plekken in de topcase en achter het schermglas. Dat kan eigelijk niet mis.
De magneten zitten op vaste plekken in de topcase en achter het schermglas. Dat kan eigelijk niet mis.
[ Voor 17% gewijzigd door mobby1971 op 04-12-2014 23:35 ]
Die heb ik aangedraaid toen ik hem open had, dit heeft helaas geen effect gehad..mobby1971 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:34:
Scherm niet goed vast en niet goed sluiten lijkt wel logies. Als je de backplate eraf haalt. Zitten er twee kabelgeleiders ter hoogte van de scharnieren. Als je die losschroeft kun je bij de scharnieren. Torx T6 of 7 . Wellicht kun je het wat aandraaien?
Je moet connected zijn
Blijkbaar heeft het toch effect gehad want hij sluit weer netjes aan, dit kwam nadat ik een nieuwe accu geïnstalleerd heb dus misschien lag het daaraan. Maar goed hij doet het weer dus het slotje kan erop
Je moet connected zijn
Pagina: 1