Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09 14:29
Vandaag haalde ik me MacBook uit de case, en hij zat nog wel normaal dicht. Maar als ik hem terug doe in de case sluit die niet goed meer af maar staat een beetje open. Ook als die dicht is en je tikt hem een beetje omhoog blijft die omhoog terwijl die normaal gewoon afsluit. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Foto?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
Bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/JHSCydN.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/LkmvVfp.jpg

Normaal sloot de deksel altijd goed aan, maar sinds vandaag doet die dus steeds dat. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door icter-tje op 03-12-2014 21:38 ]

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22
Komt helaas weleens voor.
Afspraak maken bij een Apple Store en je staat 10 minuten later weer buiten met een perfect sluitende MacBook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
GeeMoney schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:50:
Komt helaas weleens voor.
Afspraak maken bij een Apple Store en je staat 10 minuten later weer buiten met een perfect sluitende MacBook :)
Nogsteeds gratis dan? Want hij is al uit 2008 dus... En moet ik daarvoor naar Amsterdam of kan het ook gewoon bij de aMac in Deventer?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22
icter-tje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:08:
[...]

Nogsteeds gratis dan? Want hij is al uit 2008 dus... En moet ik daarvoor naar Amsterdam of kan het ook gewoon bij de aMac in Deventer?
Bel ze even zou ik zeggen.
Volgens mij is het gewoon coulance werk tenzij er echt iets kapot is natuurlijk.
Ook dit kan je telefonisch even vragen.

Mijn voorkeur is de Apple Stores zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
GeeMoney schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:27:
[...]

Bel ze even zou ik zeggen.
Volgens mij is het gewoon coulance werk tenzij er echt iets kapot is natuurlijk.
Ook dit kan je telefonisch even vragen.

Mijn voorkeur is de Apple Stores zelf.
Ik zal ze straks even bellen, ik woon in Deventer namelijk dus naar Amsterdam is een beetje ver..

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
het werkt met magneten in het scherm en de topcase. Zit er niets tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
mobby1971 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:55:
het werkt met magneten in het scherm en de topcase. Zit er niets tussen?
Nee, er zit niks tussen. Als ik het scherm dicht doe dan zit die ook wel dicht, maar er hoeft maar een tikje tegen aan te komen en hij gaat al omhoog. Ook heb ik het idee dat het scherm niet helemaal goed meer vast zit. Dus ik ga straks even met de aMac bellen kijken of zij er misschien iets aan kunnen doen.

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
Ben bij de aMac langs geweest, hun zeggen dat ze niet weten wat er mee is. Ik heb zelf de MacBook net open gemaakt, en volgens mij trekt de magneet niet goed meer aan die in de behuizing zit. Iemand een idee hoe ik deze sterker kan maken?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
Scherm niet goed vast en niet goed sluiten lijkt wel logies. Als je de backplate eraf haalt. Zitten er twee kabelgeleiders ter hoogte van de scharnieren. Als je die losschroeft kun je bij de scharnieren. Torx T6 of 7 . Wellicht kun je het wat aandraaien?

De magneten zitten op vaste plekken in de topcase en achter het schermglas. Dat kan eigelijk niet mis.

[ Voor 17% gewijzigd door mobby1971 op 04-12-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
mobby1971 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:34:
Scherm niet goed vast en niet goed sluiten lijkt wel logies. Als je de backplate eraf haalt. Zitten er twee kabelgeleiders ter hoogte van de scharnieren. Als je die losschroeft kun je bij de scharnieren. Torx T6 of 7 . Wellicht kun je het wat aandraaien?

De magneten zitten op vaste plekken in de topcase en achter het schermglas. Dat kan eigelijk niet mis.
Die heb ik aangedraaid toen ik hem open had, dit heeft helaas geen effect gehad..

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
Blijkbaar heeft het toch effect gehad want hij sluit weer netjes aan, dit kwam nadat ik een nieuwe accu geïnstalleerd heb dus misschien lag het daaraan. Maar goed hij doet het weer dus het slotje kan erop :D

Je moet connected zijn

Pagina: 1