Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
in mijn beleving zitten we nu op 8 werkdagen (22 november valt op een zaterdag), ik zou dus nog even afwachten.
Er is zeker een kans dat het bij de douane ligt, als het bij de douane ligt kun je bellen/mailen, mijn ervaring leert dat het hierdoor niet bepaald sneller gaat.
Er is zeker een kans dat het bij de douane ligt, als het bij de douane ligt kun je bellen/mailen, mijn ervaring leert dat het hierdoor niet bepaald sneller gaat.
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Ik zou het gewoon even afwachten. Meerdere keren heb ik wat besteld uit de USA en dit kan makkelijk meer dan 2 weken duren.
Oke bedankt voor jullie reacties. Zal gaan afwachten
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ook hier: het is nog veel te vroeg om een topic te openen, zeker daar je nog niet eens bij de VS-verkoper hebt nagevraagd. Eerst de voor de hand liggende dingen proberen, pas daarna een topic openen en aangeven wat je al gedaan hebt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.