Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pagina's reageren niet in chrome

Pagina: 1
Acties:

• Thecla
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
Waarschijnlijk is de vraag al eens gesteld maar ik kan het antwoord niet vinden.

Sinds enige tijd heb ik last dat binnen chrome sommige pagina's na een poosje proberen te laden ik het pop up scherm krijg

pagina reageer niet en dan de keuze tot pagina's sluiten of wachten. Wachten werkt niet. Dus kies ik voor pagina's sluiten. Dan krijg je in chrome dat paarse scherm met de vraag of je wilt herladen.

Het rare is dat het echt volledig random (of het nu op een bepaalde site is, of dat ik op partyflock of youtube een videi wil kijken_ is, want sluit ik chrome helemaal af en open een nieuw browser venster dan kan de pagina die eerder vastliep wel gewoon geopend worden. Heb gedacht dat het aan java zou kunnen liggen dus heb ik dat verwijderd maar dat leverde geen resultaat op.
Nu heb ik java 8 voor 64 bits (mijn windows 7 is 64 bits.) geïnstalleerd. Ook heb ik van het weekend chrome helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Weet iemand (natuurlijk is die er) wat ik nog kan proberen? Mijn dank is groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thecla :> :>

EDIT
De pagina's die vastlopen doen dat overigens niet in IE. Maar ja daar wil ik liever niet mee werken :(

[ Voor 5% gewijzigd door Thecla op 03-12-2014 16:05 . Reden: aanvullende informatie ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45

P_Tingen

omdat het KAN

Heb je nog plugins? Ik had laatst nogal problemen met een adblocker. Hierdoor werden de pagina's op bv Bol.com niet goed geladen. Als je alle plugins disabled, doet 'ie het dan nog?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Thecla
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb in ieder geval vandaag ghostery uitgezet en dat hielp niet. Maar het rare is dat hij het altijd goed gedaan heeft met zowel adblocker en ghostery.

Maar ik kan het nog eens proberen.

EDIT
Helaas dat is het dus ook niet |:( |:( :'( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Thecla op 03-12-2014 21:34 . Reden: nadere info ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 09:01
Hier exact hetzelfde. Volgens mij is er sinds vorige week een Chrome update geweest en je krijgt constant die popup, vooral bij het google zoekscherm zelf overigens.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.