anders lees je eerst het topic door voor je iets post...Op woensdag 13 juni 2001 17:48 schreef insoft het volgende:
[..]
Toch wel alleen aan de onderkant van de page.
Verwijderd
Sorry, het was een schrikreaktie.Op woensdag 13 juni 2001 17:52 schreef MREn het volgende:
[..]
anders lees je eerst het topic door voor je iets post...
Same problem here..Op woensdag 13 juni 2001 17:39 schreef qball het volgende:
[..]
En webdesign? Of kijk ik er overheen?
Als ik er echt over heen kijk, dan mag ik toch eens naar de opticien...
edit:
Hmm, als ik uitlog zie ik hem wel. Log ik weer in, is ie verdwenen!
Hmm, als ik uitlog zie ik hem wel. Log ik weer in, is ie verdwenen!
Verwijderd
Op woensdag 13 juni 2001 17:51 schreef ACM het volgende:
[..]
Die hoort te werken...
Als ik uitlog zie ik m wel... strangeOp woensdag 13 juni 2001 18:01 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Same problem here..
Als ik er echt over heen kijk, dan mag ik toch eens naar de opticien...
Uitloggen, en Inloggen...
Zoals hierboven al als hint werd aangegeven.
Zoals hierboven al als hint werd aangegeven.
Intentionally left blank.
ik wil SG terug PLZ
heel de algemeen map zou trouwens wel makkelijk zijn...
heel de algemeen map zou trouwens wel makkelijk zijn...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
bij mij staat sg nu onderaan ipv bovenaan
DohOp woensdag 13 juni 2001 18:08 schreef Guilez het volgende:
bij mij staat sg nu onderaan ipv bovenaan
Zie ook hier voor de reden: [topic=161551]
Virussen? Scan ze hier!
hehehe ze verplaatsen de SG link en ieder1 word zenuwachtig (inclusiv. me)
gelukkig hij doet het nog.
gelukkig hij doet het nog.
Hmm zou ik dan echt nog minder dan 50 posts hebben dak stuffis generalis niet op mag

[edit hmm mag er niet in en dat met 90 posts en iets van een jaar op GoT
)]
[edit hmm mag er niet in en dat met 90 posts en iets van een jaar op GoT
whehehe, coole reacties gelijk ook allemaal... grote paniek omdat SG ff weg was...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Of je moet uitloggen en dan inloggen...Op woensdag 13 juni 2001 18:22 schreef Thunder het volgende:
Hmm zou ik dan echt nog minder dan 50 posts hebben dak stuffis generalis niet op mag![]()
[edit hmm mag er niet in en dat met 90 posts en iets van een jaar op GoT)]
Pfft ik ga er serieus over nadenken om alle sessions te trashen, dan moeten jullie wel...
Bericht hierboven
Heb je al eens uit- en weer ingelogd? Toen was het bij mij goed namelijk.Op woensdag 13 juni 2001 18:22 schreef Thunder het volgende:
Hmm zou ik dan echt nog minder dan 50 posts hebben dak stuffis generalis niet op mag![]()
[edit hmm mag er niet in en dat met 90 posts en iets van een jaar op GoT)]
Virussen? Scan ze hier!
Ja net ff weer ingelogged en uitgelogged ent werkt weer allemaal 
Maar op meer plekken zeggen dan alleen het lieve adjes forum mag ook wel hoor schrok me de pleuris
Maar op meer plekken zeggen dan alleen het lieve adjes forum mag ook wel hoor schrok me de pleuris
Het had ook in SG gekund, maar is zo zinloos hé, als je daar niet in kanOp woensdag 13 juni 2001 18:29 schreef Thunder het volgende:
Ja net ff weer ingelogged en uitgelogged ent werkt weer allemaal
Maar op meer plekken zeggen dan alleen het lieve adjes forum mag ook wel hoor schrok me de pleuris![]()
Virussen? Scan ze hier!
zeg euh..ff voor alled duidelijkheid...moet je én meer dan 30 dagen geregd staan
én meer dan 50 posts, of is het een of/of regeling...?????
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Volgens mij is het nu vanaf 30 dagen met 50 post. Maar stel dat je 6 dagen geleden geregistreerd ben en nu al 50 posts in tech fora dan heb je ook nog toegang.Op woensdag 13 juni 2001 18:39 schreef kamstra het volgende:
zeg euh..ff voor alled duidelijkheid...moet je én meer dan 30 dagen geregd staan
Het gold toch alleen voor mensen die zich vanaf nu inschreven, en toch niet met terugwerkende kracht?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat klinkt inderdaad logischer.Op woensdag 13 juni 2001 18:42 schreef wildhagen het volgende:
Het gold toch alleen voor mensen die zich vanaf nu inschreven, en toch niet met terugwerkende kracht?
ik kan alleen W&L nog zien. En dat terwijl ik toch zeker aan beide eisen voldoe
Het is volgens mij en, en. En je moet minimaal 30 dagen geregd zijn èn je moet 50 postst in de tech-fora hebben.Op woensdag 13 juni 2001 18:41 schreef insoft het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu vanaf 30 dagen met 50 post. Maar stel dat je 6 dagen geleden geregistreerd ben en nu al 50 posts in tech fora dan heb je ook nog toegang.
Van ecteinascidin in dit topic.Betreffende Stuffis Generalis: De openstelling van SG is een privilege die users krijgen na 1 maand.
Nieuw, nu met Twitter
Ik was ongeveer een maand lid voor BC
en nu kan ik weer opnieuw beginnen
en nu kan ik weer opnieuw beginnen
Slapende honden bijten niet
Men ramt zo HARD mogelijk (belangrijk!) op uitloggen, en dan moet men binnen 10 seconden NOG harder op inloggen rammen! Als je daar te lang mee wacht word je automatisch gebanned, dus pas op!Op woensdag 13 juni 2001 18:52 schreef Jozzz het volgende:
ik kan alleen W&L nog zien. En dat terwijl ik toch zeker aan beide eisen voldoe
(met andere woorden: *zucht*, dat is al 100 keer in dit topic gemeld...)
Virussen? Scan ze hier!
mmm, ik mag er wel in, maar zie 't niet staan.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Alsof dat zo moeilijk te begrijpen is, pffff...IQ van een zeepaardje allemaalOp woensdag 13 juni 2001 18:58 schreef insoft het volgende:
Kan aub een mod/ad het ff verduidelijken voor welke users het van toepassing is.
Je moet gewoon 30 dagen geregged zijn en 50> tech-posts hebben. Dat je door BC3 misschien dan nog ff (
Dank je voor deze heldere uitleg, want ik was er zelf ook niet helemaal meer zeker van namelijk (zie andere post), tnx
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Dat 30 dagen en zo geld alleen voor nieuwe aanmeldingen. Denk ik.Op woensdag 13 juni 2001 19:06 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk te begrijpen is, pffff...IQ van een zeepaardje allemaal
Je moet gewoon 30 dagen geregged zijn en 50> tech-posts hebben. Dat je door BC3 misschien dan nog ff () moet wachten is helaas pindakaas....
Fijn he, Nou de mazzel. Ik verkas naar een ander forum...
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Wat lul je? Omdat het onderaan de pagina staat ga je wegOp woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Mahena het volgende:
Wat is jouw probleem? Verkeerde periode van de maand ofzo? Het geld alleen voor nieuwe mensen, dus jij hebt er geen centje pijn van toch?Op woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Mahena het volgende:
Maar goed, tot ziens dan maar hé...
Virussen? Scan ze hier!
Omdat je even opnieuw moet inloggen?Op woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Mahena het volgende:
L
kben alweer binnen hoorOp woensdag 13 juni 2001 17:29 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dan voldoe je niet aan de eisen, het komt dan vanzelf wel een keertje tevoorschijn.
Verwijderd
Ik nog nietOp woensdag 13 juni 2001 19:27 schreef Nelly___ het volgende:
kben alweer binnen hoor
Kom op man, dit meen je niet??!?Op woensdag 13 juni 2001 19:23 schreef Mahena het volgende:
damn, dan heb ik toch echt medelijden met je hoor, sorry, maar zoals ik in een andere post van me zei (niet in dit topic dus ga maar niet zoeken hier
Je leert het welOp woensdag 13 juni 2001 19:45 schreef MeneerTim het volgende:
Ik neem aan dat waar is stuffis generalis gebleven? dicht is omdat we in dit topiek verder moeten?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Uitloggen...inloggen, hoppa I'm back!!!
Wel minder dat ie nu onderaan staat, mar ja de technische forums zijn nu eenmaal het belangrijkste hiero.
Kan er ook een 'customize look'-optie ingebouwd worden? Zodat iedereen zjin volgorde van de forums en kleuren kan bepalen...
Wel minder dat ie nu onderaan staat, mar ja de technische forums zijn nu eenmaal het belangrijkste hiero.
Kan er ook een 'customize look'-optie ingebouwd worden? Zodat iedereen zjin volgorde van de forums en kleuren kan bepalen...
Always outnumbered, never outgunned!
Uitloggen...inloggen en..........
Nog geen SG
Verwijderd
JaOp woensdag 13 juni 2001 20:16 schreef Mastermind het volgende:
Wat is BC3? Big Crash 3
Ach, je moet ook naar beneden scrollen om iets in LA te posten, dus hopelijk ziet iemand dan toch dat SG er is...Op woensdag 13 juni 2001 20:34 schreef Wesman het volgende:
Volgens mij ziet iedereen SG over het hoofd omdat ie onder aan staat...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
blufOp woensdag 13 juni 2001 18:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Of je moet uitloggen en dan inloggen...
Pfft ik ga er serieus over nadenken om alle sessions te trashen, dan moeten jullie wel...
het nadeel is dat je weer het "gezeik" krijgt van: ik was plotseling uitgelogd.
ja dan komen daar weer 100 topics over...Op woensdag 13 juni 2001 21:31 schreef hitsnoopy het volgende:
bluf
het nadeel is dat je weer het "gezeik" krijgt van: ik was plotseling uitgelogd.
Verwijderd
Waarom is voor veel mensen lezen toch erg moeilijk.... uitloggen en vervolgens weer inloggen. maar goed dit heb ik nou wel weer gezecht en dit is nu ik dit schrijf het laatste antwoord zijn in deze thread en aangezien alleen de laatste pagina altijd gelezen wordt zal deze raad door ik gok 2 mensen opgevolgd worden om vervolgens nooit meer gelezen te worden. Men als jullie een vraag in de andere fora hebben lezen jullie toch ook eerst de hele thread door om een antwoord te vinden.Op woensdag 13 juni 2001 21:35 schreef Beathoven het volgende:
ik sta ingelogd, maar geen SG...
=gaar
Dus toch IQ van een zeepaardje...pffffOp woensdag 13 juni 2001 21:35 schreef Beathoven het volgende:
ik sta ingelogd, maar geen SG...
=gaar
Opnieuw uitloggen / inloggen doet wonderen
doe maar lekker slim einsteinOp woensdag 13 juni 2001 22:09 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Dus toch IQ van een zeepaardje...pffff
Opnieuw uitloggen / inloggen doet wonderen
dat heb ik net ook gedaan.. maar ik kom er nog steeds niet in... nog een oplossing? of ben je bezig met wereldvrede aan het maken of het einde van de honger in afrika ofzo?
hey als je ff 10 minuten vrij hebt zorg er dan ook voor dat er geen aids meer is ofzo...
PATSER...
doe nou niet alsof je alles weet ofzo....
[edit: ik heb onderaan gekeken]
En voor de mensen die het echt niet voor elkaar krijgen: Format c: en dan windhoos opnieuw instaleren en weer inloggen.
Als het dan niet lukt moet je het hier nog maar eens navragen.
Als het dan niet lukt moet je het hier nog maar eens navragen.
Verwijderd
Wat een ontzettend suffe saaie regel. Waarom kan er niet gewoon een SG zijn voor iedereen. Het spijt mij ten zeerste maar ik heb gewoon geen 50 vragen en ik heb ook geen zin om op onderwerpen waar ik niet zoveel vanaf weet, maar een antwoord te geven.
Ik vind het echt een saaie trieste boel, Maar ja heb je er gelijk wel weer voor gezord dat dit FORUM alleen nog maar voor De echte COMPUTERNERDS is!
Leve de INTEGRATIE!
Ach ja, ik ga mijn leuke gezelschap wel weer aan de normale mens kwijt zien te raken
Ik vind het echt een saaie trieste boel, Maar ja heb je er gelijk wel weer voor gezord dat dit FORUM alleen nog maar voor De echte COMPUTERNERDS is!
Leve de INTEGRATIE!
Ach ja, ik ga mijn leuke gezelschap wel weer aan de normale mens kwijt zien te raken
vreemde boel hoor 
ik log in.. hee, geen SG.. ik log uit en weer in: hee, nog steeds geen SG, log weer uit en in... valt me op dat ie nu ineens NIET meer onderaan staat maar er stiekum tussenin...
leuk
ik log in.. hee, geen SG.. ik log uit en weer in: hee, nog steeds geen SG, log weer uit en in... valt me op dat ie nu ineens NIET meer onderaan staat maar er stiekum tussenin...
leuk
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
zie em echt nie, nu nog es proberen na een post..
Ik heb er geen SG meer bij staan?? is hij nu gewoon helemaal pleitos?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nope. Om SG t kunnen zien moet je 50 posts in de zg. Techfora hebben EN 30 dagen geregistreerd zijn. 1 Juli ben jij 30 dagen geregistreerd. Die 50 posts komen wel, daar vetrouw ik opOp donderdag 14 juni 2001 00:03 schreef Hu9o het volgende:
Ik heb er geen SG meer bij staan?? is hij nu gewoon helemaal pleitos?
nou, dan snap ik niet waarom ik sg niet meer zie..
enig modje/adje een idee
enig modje/adje een idee
Log eens Kompleet uitloggen en dan weer inloggen (is al eerder gezegd, weet ik. Ik zit met een brakke I-net verbinding)Op donderdag 14 juni 2001 00:08 schreef the noise het volgende:
nou, dan snap ik niet waarom ik sg niet meer zie..
enig modje/adje een idee
Verwijderd
Is er iemand van de organisatie die mij kan vertellen waneer SG weer zichtbaar word bij active topics.
Ik surf normaal namelijk via AT en vind het vreselijk irritant dat SG er nu niet tussen staat.
p.s. vond dat idee dat je zelf kon selecteren welke topics bij jou in active topics staan erg goed. Is daar nog verder over nagedacht
Ik surf normaal namelijk via AT en vind het vreselijk irritant dat SG er nu niet tussen staat.
p.s. vond dat idee dat je zelf kon selecteren welke topics bij jou in active topics staan erg goed. Is daar nog verder over nagedacht
Da's dus een lullige regel aangezien ik en meerdere mensen 90% van onze postst o.a. in techfora zijn kwijtgeraakt door de crash...Op donderdag 14 juni 2001 00:07 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Nope. Om SG t kunnen zien moet je 50 posts in de zg. Techfora hebben EN 30 dagen geregistreerd zijn. 1 Juli ben jij 30 dagen geregistreerd. Die 50 posts komen wel, daar vetrouw ik op
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Die regel bestond al voor BC3, en deze week was geplanned.Op donderdag 14 juni 2001 00:55 schreef Hoicks het volgende:
[..]
Da's dus een lullige regel aangezien ik en meerdere mensen 90% van onze postst o.a. in techfora zijn kwijtgeraakt door de crash...
Uiteidelijk is gekozen om door te gaan met de gemaakte keuze. Bij deze keuze (SG-hidden) is bdw niet over 1 nacht ijs gegaan, en was naar inzien van de personen die zich ermee hebben beziggehouden hard nodig om de "kwaliteit" (rotwoord bdw) van GoT te kunnen blijven waarborgen.
Dat dit ism met BC3 betekend dat een aantal mensen niet op SG en NST&M kunnen komen. Tja, das heel pijnlijk imo. Maar wie mooi wil zijn, moet oijn durven lijden.
Prsoonlijk ben ik er echt niet echt blij mee (dat er mensen niet op SG komen die dit voor BC3 wel konden).
Vergeet alleen niet, dat de meesten die 50 reacties in "no-time" weer terug hebben.
Ik had m'n bril op moeten zetten...
Sorry Jaymz... Hij stond ergens onderaan tussen in de Index..excusez ce moi
Dus mensjes zonnebrillen af en iets beter kijken
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Als ik nou een reactie plaats, met behulp van HTML waarin heel erg groot het woord "eikel" zou staan, zou je dan boos worden ?Op donderdag 14 juni 2001 01:05 schreef Hoicks het volgende:
Ik had m'n bril op moeten zetten...
Gmbl, loop ik in me vrije tijd flink te typen en denken hoe ik een en ander moet verwoorden, plaasts ik 'em, issut niet meer nodig
Ik ben er iets over tegengekomen, ik weet alleen niet meer waar.Op donderdag 14 juni 2001 01:10 schreef --BoBo-- het volgende:
Weet je toevallig ook een antwoord op mjn vraag Jaymz
Ik zit hier helaas met een "niet al te beste" verbinding, waardoor ik +/- een uur verder ben als ik weet wat er is gezegd. Misschien is dit zelfs alleen maar dat dat zou gaan gebeuren.
Ik neem die moeite niet, sorry. (It's nothing personal, ik wil gewoon zo naar bed
(ADLS is onderweg, alleen de KPN werkt niet echt mee, de centrale is in "buffer-status", wat Max 4 weken duurd
IK zit wel 200 meter van de centrale af
Sjit, zit ik op de plee, bedenk ik me plotseling een mogelijke "oorzaak"
In de search kun je niet zoeken in de zgn. private fora (omdat dit tot verkort alleen de crewfora waren) 't is zo lullig als je niet in de crewfora komt, maar er wel in kan zoeken namelijk.
Ik denk dat hetzelfde principe geltvoor de active fora. Plaats een feature request in bugs.topixs.nl (heb me pass en me mail niet bij de hand)
Feature request voor bugs.topixs.nl:
Mogenlijkheid om PER forum aan te geven of het searchable is. Of plaats deze zelf, of stuur me een mailtje zodat ik het me herinner dat ik zelf zelf doe (Ik ken mezelf)
Als je mazzel heb doe ik het voordat je mailtje uit het zicht is verdwenen. Ik del m'n mail niet, en krijg nogal wat (zie functie in profile
)
In de search kun je niet zoeken in de zgn. private fora (omdat dit tot verkort alleen de crewfora waren) 't is zo lullig als je niet in de crewfora komt, maar er wel in kan zoeken namelijk.
Ik denk dat hetzelfde principe geltvoor de active fora. Plaats een feature request in bugs.topixs.nl (heb me pass en me mail niet bij de hand)
Feature request voor bugs.topixs.nl:
Mogenlijkheid om PER forum aan te geven of het searchable is. Of plaats deze zelf, of stuur me een mailtje zodat ik het me herinner dat ik zelf zelf doe (Ik ken mezelf)
Als je mazzel heb doe ik het voordat je mailtje uit het zicht is verdwenen. Ik del m'n mail niet, en krijg nogal wat (zie functie in profile
Verwijderd
Dat die hidden fora niet zichtbaar zijn in de search snap ik ik vroeg me af waneer dit weer anders werd voor mensen die langer dan 30 dagen ger. zijn of meer dan 50 posts hebben.
Of zijn daar geen plannen voor?
Of zijn daar geen plannen voor?
Verwijderd
Geld het trouwens wel of niet voor oude users van voor deze nieuwe verandering? want ik ben nou iets van 14 dagen geregistreerd en 50++ posts dus ik neem aan dat het alleen voor nieuwe registraties is.
Verwijderd
En dat stukje over het zelf aangeven welke fora je in active topics wil zien (om het surf plezier te vergroten) staat hier
Er is alleen nooit gereageerd door adjes/organisatie. Terwijl ik, en anderen, het een erg goed idee vonden.
Er is alleen nooit gereageerd door adjes/organisatie. Terwijl ik, en anderen, het een erg goed idee vonden.
Het "achterliggende probleem" gaat ook behandeld worden. (ik doel op communicatie enzo) Of dit alles oplost is natuurlijk de vraag.Op donderdag 14 juni 2001 01:33 schreef --BoBo-- het volgende:
En dat stukje over het zelf aangeven welke fora je in active topics wil zien (om het surf plezier te vergroten) staat hier
* Jaymz gaat
Dat je 50++ posts/dag hebt zegt niks. Je staat namelijk absoluut niet bekend om je nuttige bijdrage in postsOp donderdag 14 juni 2001 01:32 schreef insoft het volgende:
Geld het trouwens wel of niet voor oude users van voor deze nieuwe verandering? want ik ben nou iets van 14 dagen geregistreerd en 50++ posts dus ik neem aan dat het alleen voor nieuwe registraties is.
Voor de duidelijkheid: er wordt dus op gelet of users niet speciaal voor toegang tot GC enorm veel posten in techfora, alleen voor die 50 nuttige posts
Dus ga nou niet lopen opscheppen over hoeveel posts je hebt, want dat zegt _helemaal_ niks.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die posts van insoft zijn bijna nooit langer dan 3 woorden en bijna altijd zoiets als "vind ik ook" of "ben ik het mee eens" ... hij doet dat zelfs zo erg dat het gewoon opvalt.
Sorry, moest ik even kwijt aangezien het toch eventjes over hem gaat ... zo kom ik ook wel aan 50 posts per dag.
Sorry, moest ik even kwijt aangezien het toch eventjes over hem gaat ... zo kom ik ook wel aan 50 posts per dag.
Verwijderd
Hoe vaak ik dat wel niet heb gehad... zwaar klote gewoon. Ik heb mezelf aangeleerd om altijd eerst even ctrl-a en dan ctrl-v te gebruiken voor de post te maken.Op woensdag 13 juni 2001 17:14 schreef tazzman het volgende:
Ik ken het probleem.. was net een heel stuk aan het typen over Minolta camera's en lenzen enzo... kan ik het niet eens posten? Nah zeg? .. GoT een beetje aan het hikken ofzo?
Verwijderd
Lol... goed punt.. deels me eens.Op woensdag 13 juni 2001 23:17 schreef floooo het volgende:
Wat een ontzettend suffe saaie regel. Waarom kan er niet gewoon een SG zijn voor iedereen. Het spijt mij ten zeerste maar ik heb gewoon geen 50 vragen en ik heb ook geen zin om op onderwerpen waar ik niet zoveel vanaf weet, maar een antwoord te geven.
Ik vind het echt een saaie trieste boel, Maar ja heb je er gelijk wel weer voor gezord dat dit FORUM alleen nog maar voor De echte COMPUTERNERDS is!![]()
![]()
![]()
![]()
Leve de INTEGRATIE!
[Jiskefet mode] Toedeledokie!!Op woensdag 13 juni 2001 23:17 schreef floooo het volgende:
[Knip]
Nieuw, nu met Twitter
Ahh gewoon uitloggen en weer inloggen ,staat alleen een paar blokjes naar beneden
...
Doe maar niet, want dan moet ik terug schelden en eindig jij met een heel zwaar minderwaardigheidscomplex, wat jij als modje natuurlijk niet kan hebbenOp donderdag 14 juni 2001 01:07 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Als ik nou een reactie plaats, met behulp van HTML waarin heel erg groot het woord "eikel" zou staan, zou je dan boos worden ?
Gmbl, loop ik in me vrije tijd flink te typen en denken hoe ik een en ander moet verwoorden, plaasts ik 'em, issut niet meer nodig
Verwijderd
Daar had ik het helemaal niet over, ik heb geen idee waarom je daar nu weer over begintOp donderdag 14 juni 2001 03:58 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat je 50++ posts/dag hebt zegt niks. Je staat namelijk absoluut niet bekend om je nuttige bijdrage in posts
Voor de duidelijkheid: er wordt dus op gelet of users niet speciaal voor toegang tot GC enorm veel posten in techfora, alleen voor die 50 nuttige posts
Dus ga nou niet lopen opscheppen over hoeveel posts je hebt, want dat zegt _helemaal_ niks.
Ik had het er over of het wel of niet voor oude leden geld. Want ik kan er bv. wel.
Ehne btw. mijn post zijn minsten even nuttig of zelfs nog nuttiger dan jou post.
Verwijderd
Op donderdag 14 juni 2001 08:50 schreef insoft het volgende:
[..]
Daar had ik het helemaal niet over, ik heb geen idee waarom je daar nu weer over begint. Lok je soms een flame express uit? Zie je niet dat er een vraag in staat?
Ik had het er over of het wel of niet voor oude leden geld. Want ik kan er bv. wel.
Ehne btw. mijn post zijn minsten even nuttig of zelfs nog nuttiger dan jou post.
Op donderdag 14 juni 2001 08:50 schreef insoft het volgende:
Enneuh ... je begon anders toch echt zelf weer met "ik ben nog maar zo kort geregistreerd en heb al zoveel posts" ...
Verwijderd
[topic=161979] En meer wil ik er niet over kwijtOp donderdag 14 juni 2001 11:48 schreef ThaWout het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enneuh ... je begon anders toch echt zelf weer met "ik ben nog maar zo kort geregistreerd en heb al zoveel posts" ...
Okey ... dat bevestigt dus alleen maar dat er veel meer mensen zijn hier die hetzelfde beeld van jou hebben, dus volgens mij kun je dat echt niet goedpraten.Op donderdag 14 juni 2001 11:49 schreef insoft het volgende:
[..]
Wat een onzin!!!! En meer wil ik er niet over kwijt
Maar goed ... ik heb net dus gelezen dat je het gaat verbeteren. We zullen zien hè
Mooi is dat, ben je net 1.5 maand geregd. Ben je je login kwijt door een crash!!!! Waardoor je je dus eerst weer moet gaan registreren, met als gevolg dat je dus maar weer 0.5 maand officieel geregd bent. EN DUS KAN JE NIET IN STUFFIS GENERALLIS!!!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja, lullig voor je ... maar zo zijn nu eenmaal de richtlijnen. Van tussen de crash en de laatste backup is niet veel meer bekend ...Op donderdag 14 juni 2001 12:17 schreef Hu9o het volgende:
Mooi is dat, ben je net 1.5 maand geregd. Ben je je login kwijt door een crash!!!! Waardoor je je dus eerst weer moet gaan registreren, met als gevolg dat je dus maar weer 0.5 maand officieel geregd bent. EN DUS KAN JE NIET IN STUFFIS GENERALLIS!!!!!![]()
![]()
Verwijderd
dat is idd lullig... Ik zal kijken of ik dit ff in de groep kan gooien bij de rest van de crew, maar ik ben bang dat je nog ff zult moeten wachten...Op donderdag 14 juni 2001 12:17 schreef Hu9o het volgende:
Mooi is dat, ben je net 1.5 maand geregd. Ben je je login kwijt door een crash!!!! Waardoor je je dus eerst weer moet gaan registreren, met als gevolg dat je dus maar weer 0.5 maand officieel geregd bent. EN DUS KAN JE NIET IN STUFFIS GENERALLIS!!!!!![]()
![]()
De hele SG is weg
ik heb alleen nog maar W&L en die suckt
uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen.Op donderdag 14 juni 2001 13:28 schreef Gabriel-LG het volgende:
De hele SG is wegik heb alleen nog maar W&L en die suckt
..uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen...uitloggen...inloggen...
En dat is al een paar 100 keer verteld....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Leg me dit eens uit dan:
Mijn broertje heeft zich vorige week geregistreerd, en kan zonder problemen posten in SG ...
Mijn broertje heeft zich vorige week geregistreerd, en kan zonder problemen posten in SG ...
Shit ... hij had zich nog niet uitgelogd
, nou dit hierboven is dus van mij ... onder zijn naam gepost.
En kan ik niet meer zoeken op naam
Als ik namelijk op z'n username zoek dan vindt ie helemaal niks ... maar hij heeft toch echt gepost.
edit: Lama ... ik weet het al denk ik. Hij post in SG, en daar kun je niet meer searchen
(met Onno wel
)
En kan ik niet meer zoeken op naam
edit: Lama ... ik weet het al denk ik. Hij post in SG, en daar kun je niet meer searchen
Hehe, ik kan dus ook nog gewoon in SG posten terwijl deze nick (hiervoor had ik een andere) nog maar van 05 juni 2001 is. Volgens mij mogen ze me gewoonOp donderdag 14 juni 2001 17:24 schreef Beek het volgende:
Leg me dit eens uit dan:
[Hiermee suggereer ik niet dat ik niet in SG wil posten natuurlijk]
Nee, maar SG was de laatste tijd toch alleen maar de reden dat ik hier regelmating langs kwam. Nou de mzzl, en ik laat tenminste mijn cookie staan, dus we zien wel of ik nog terug kom.Op woensdag 13 juni 2001 19:26 schreef saviour het volgende:
[..]
Omdat je even opnieuw moet inloggen?
LL
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."