UBB code voor img+link gaat niet lekker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Hallo!

Eigenlijk zit ik met 2 issues welke anderen ook zien zo te zien:

Notna in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27]"

Als je daar goed kijkt zie je een stuk code die er niet hoort te staan namelijk dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1271943/GoT/Random/ubb_1.png

Zoals je ziet wil het klikbare plaatje niet echt parsen oid. Enig idee wat er mee mis kan zijn?

Er is ook een secundair probleem wat ik ondervond:

Nu wilde ik de code posten met het [ code ] gedeelte maar als ik dat doe verdwijnt de hele inhoud?

Voorbeeld:

Dit zou moeten werken en dat doet het ook[/code]

Maar als ik dan het gedeelte van de UBB probeer te posten in de code tag gaat het allemaal mis. Zo staat er hieronder een hoop tekst die je wel kan zien als je op de bekijk bericht knop drukt maar zal je die niet in het topic zelf zien. Watsekburt?:

Om te zien wat hieronder staat, durk even op het bekijk bericht knopje :P

[code] Bekijk trailer van The Maze Runner (2014) op YouTube

[/code]

Dan gaat het hier goed maar in het topic niet? Wat ook erg apart is, is dat als je de code los plaatst deze wel werkt?

Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/filmtopic/i/youtube_favicon.png

Hierboven staat dus een quote van de code in het code blokje maar gaat dat helemaal plat op de 1 of andere manier. Doe ik iets fout of is er gewoon iets niet helemaal pluis met de code tag?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

crisp

Devver

Pixelated

Zet quotes om de URL als deze karakters zoals quotes of het =-teken bevat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 03-12-2014 14:29 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:28:
Zet quotes om de URL als deze karakters zoals quotes of het =-teken bevat ;)
Dat probeer ik dus maar dan nog gaat het niet lekker voor bovenstaand voorbeeld. Daarnaast is het probleem sinds de laatste paar paginas pas zichtbaar in het film topic waar de paginas daarvoor EXACT dezelfde code gebruiken en wel goed werken?

Voorbeeld:

Franco10 in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27]"

Die gaat goed. Vanaf hier:

Stark in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27]"

Niet meer (en echt exact die post, post erboven gaat wel goed namelijk)

En dan pak ik mijn eigen post er nog maar eens bij, met quotes:

The Maze Runner (2014)The Maze Runner (2014)
IMDb: 7.3 | Genre: Action, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13
Aangezien hij op de wat minder legale kanalen beschikbaar was en de trailer er best OK uitzag deze gisteren avond gekeken.

Het plot en de setting beginnen goed; je begint met een hoop vragen wat het interessant maakt om te kijken. Maar al snel beginnen er een aantal gaten in het verhaal te komen die ze moeilijk kunnen dichtspijkeren.

Er zitten 0 bekende acteurs in, behalve 1 dude die uit Game of Thrones komt (en deud is :+ ). Er zit genoeg 'spanning' in om je aan het kijken te houden maar om nu te zeggen dat het een hoogwaardig stukje film is: nope.

Blijkbaar is het verhaal gemaakt adhv een 3 delig boeken reeks en deel 2 van deze film komt eind 2015 uit. Welke ik ook wel wil kijken, want met de vragen die nog niet beantwoord zijn zit ik nu wel :P

Kortom: geen hoogvlieger, maar ik heb stukken erger gezien.
IMDb -- The Maze Runner (2014) Wikipedia -- The Maze Runner (2014) [url='http://www.google.nl/search?hl=en&btnI=I'm+Feeling+Lucky&q=site:youtube.com+trailer+%22The+Maze+Runner%22+2014&gws_rd=cr&ei=Nv9-VNQCjNhqj5-A0AM']Bekijk trailer van The Maze Runner (2014) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over The Maze Runner (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Ah, het moeten dubble quotes zijn:

The Maze Runner (2014)The Maze Runner (2014)
IMDb: 7.3 | Genre: Action, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13
Aangezien hij op de wat minder legale kanalen beschikbaar was en de trailer er best OK uitzag deze gisteren avond gekeken.

Het plot en de setting beginnen goed; je begint met een hoop vragen wat het interessant maakt om te kijken. Maar al snel beginnen er een aantal gaten in het verhaal te komen die ze moeilijk kunnen dichtspijkeren.

Er zitten 0 bekende acteurs in, behalve 1 dude die uit Game of Thrones komt (en deud is :+ ). Er zit genoeg 'spanning' in om je aan het kijken te houden maar om nu te zeggen dat het een hoogwaardig stukje film is: nope.

Blijkbaar is het verhaal gemaakt adhv een 3 delig boeken reeks en deel 2 van deze film komt eind 2015 uit. Welke ik ook wel wil kijken, want met de vragen die nog niet beantwoord zijn zit ik nu wel :P

Kortom: geen hoogvlieger, maar ik heb stukken erger gezien.
IMDb -- The Maze Runner (2014) Wikipedia -- The Maze Runner (2014) Bekijk trailer van The Maze Runner (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Maze Runner (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Overigens snap ik nog steeds niet wat er dan mis gaat met dat stukje dat ik in [ code ] gezet heb?

[ Voor 77% gewijzigd door Notna op 03-12-2014 14:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staan toch echt geen quotes om de urls in de posts waarin het fout gaat. :o

Crisp: volgens mij is niet de = maar de + het probleem:

Deze werkt volgens mij gewoon.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk eerder de single quote in =I'm+Feeling+Lucky ;)

Ergo: double quotes gebruiken

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Toch vreemd dat dit eerder prima werkte en het vanaf 1 bepaalde post continu mis lijkt te gaan. Is er iets veranderd aan de site of de UBB-generator wat daar voor zorgt? Ik heb het bij mijn post met de bovenstaande tip van de dubbele aanhalingstekens gelukkig ook kunnen verhelpen. Dank daarvoor in elk geval.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

In de output worden nu overal double quotes gezet tussen [url]-tags.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1