Toon posts:

Goed systeem voor een DJ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!!!
Ik zoek een systeem onder de 400 euro, die programma's zoals Cubase 7.5 en Mixmeister fusion enzo kan draaien zonder enige moeite. Ik dacht waarschijnlijk aan een APU van AMD Maar ik las uit revieuws van andere dat die kwab CPU gedeelte niet echt geweldig is, waarom ik een APU Wou was omdat ik ook films wil kijken in 1080p. Gamen doe ik niet trouwens niet. ik dacht ook aan een Core i5 4th generatie maar die kost vrij veel en blijft er weinig over voor een videokaart en RAM enzo. Ik kan een SSD al van 25 euro krijgen (kingfast 32GB SSD). Ik wil graag alle onderdelen om Nederland bestellen. Ideeen? hoor het graag!! Bedankt alvast!

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst een Quad-Core CPU

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf al gevonden? Waarom heb je alle voorgebakken kopjes weggeëdit, info die toch wel erg handig is...

Nu is er vrij weinig te zeggen.

Ik zou zeggen, pas je post aan (door op wijzig te klikken) met de vragen die je hier kan vinden en zet zelf iets in elkaar. Zelf iets in elkaar zetten geeft je ook inzicht in de prijzen. 400 euro met een i5 gaat bijv. niet lukken

Daarnaast is 2x na elkaar posten ook ongewenst. Daar kan je ook de wijzig knop voor gebruiken. .

[ Voor 58% gewijzigd door br00ky op 03-12-2014 14:01 ]

• Sjonniess
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-11-2025
Vraag me af wat je aan een SSD van 32 gb hebt

A good leader inspires by example. But if that fails, brutal violence will do just as well - Gnarl

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
google > system requirements + cubase/mixmeister fusion
https://www.steinberg.net...base/specs_downloads.html
http://www.mixmeister.com/products-mmfusionplusvideo.php

Als je maar 400 euro kan uitgeven en hier ook nog randapparatuur mee moet halen (bijv. 1080p monitor), dan wordt je keuze in hoe goed je systeem kan zijn heel erg beperkt en dan betwijfel ik of aan je eisen ("programma's zoals Cubase 7.5 en Mixmeister fusion enzo kan draaien zonder enige moeite") voldaan kan worden. Ik denk dan ook dat je dan je eisen bij moet stellen naar: "kan ik uberhaupt een PC in elkaar zetten voor dit bedrag die mijn programma's nog net aankan".

5700X | RX 6600