Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

inventaris lijst (php/mysql)

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey,

Ik ben opzoek naar een inventaris lijst geschreven in php (+ mysql).
Heb wel vanalles gevonden van gratis scripts en met name veel betaalde maar zo goed als alle scripts zijn gericht op verkoop...

Ik was eigenlijk opzoek naar iets met: een overzicht, zoek functie en velden zoals: naam, aantal, omschrijving en locatie.

Ik heb zelf niet echt verstand van php enzo... dus dat helpt ook niet echt maar mocht er iemand zijn die mij een custom script wil schrijven dan kan daar wel een kleine vergoeding tegenover staan. (denk aan rond om de 10 euro)

alvast bedankt

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 11:40

Ypho

Allround Nerd

Het is niet helemaal de bedoeling volgens mij om op deze manier tot je doel te komen. Maar anyway, hier een kant en klaar script, wel betaald, maar omgerekend iets meer dan wat jij wil betalen aan vergoeding.

http://codecanyon.net/item/the-inventory/4371587

Op die pagina staat ook een linkje naar een demo, dus kun je testen. Let wel op de requirements voor de server waar het op moet draaien.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 11:31

JJ93

Error 418

Voor 10 euro gaat niemand een custom script voor je schrijven. Dus de beste optie is om een reeds bestaand script aan te schaffen zoals degene die hierboven is benoemd.

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
thanks... ga het eens bekijken...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sander.jansen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:08:
Ik heb zelf niet echt verstand van php enzo... dus dat helpt ook niet echt maar mocht er iemand zijn die mij een custom script wil schrijven dan kan daar wel een kleine vergoeding tegenover staan. (denk aan rond om de 10 euro)
We hebben het in de Devschuur over zelf programmeren. Als je iemand het voor je wil laten doen dan kun je, zoals nota bene bovenaan in dit forum in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! staat, Vraag & Aanbod gebruiken. Maar zoals hierboven al gezegd wordt: daar ben je echt niet met een tientje klaar mee.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.