Mail@eigendomein.nl mail koppelen aan icloud mail

Pagina: 1
Acties:
  • 2.702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Is het überhaupt mogelijk om mijn mail@eigendomein.nl mail te koppelen aan icloud mail, heb nog geen goede handleiding kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je precies? Je kan in icloud iig geen mail van derde partijen binnen halen. (Automatisch doorgestuurd natuurlijk wel).
Maar je kan niet meerdere accounts instellen op je icloud mail. Andersom kan het overigens wel je kan bv. Icloud/me mail gewoon binnen laten in je mail client. http://support.apple.com/en-us/HT202304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
Als ik inlog op Apple Icloud, dat ik dan mijn eigen domein mail kan ontvangen, dat alles goed synchroniseert en dat ik mail versturen kan via mijn eigen domein mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit was vroeger met mobile.me wel mogelijk (voorganger cloud-services van Apple) maar kan met nier herinneren of dat is gemigreerd naar iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Outlook.com wel een eigen domein geïntegreerd als 'main' email-adres met Exchange- (en dus push-)ondersteuning, dus je zou daar naar kunnen kijken mocht het je niet lukken in iCloud zelf. Betaal je bij Outlook iig niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 09:58
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:09:
Ik heb bij Outlook.com wel een eigen domein geïntegreerd als 'main' email-adres met Exchange- (en dus push-)ondersteuning, dus je zou daar naar kunnen kijken mocht het je niet lukken in iCloud zelf. Betaal je bij Outlook iig niets voor.
Tegenwoordig helaas wel, is nu onderdeel van Office 365 for Business. Outlook.com for Domains bestaat niet meer.

Hier kwam ik helaas laatst achter toen ik het zelf ook probeerde op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:09:
MS Exchange gratis? Ik heb office 365 home premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Je kan in iCloud niet een e-mail adres versturen onder je eigen domein. Je kan wel bij je hosting natuurlijk instellen dat hij alle e-mail berichten door moet sturen naar je @icloud adres. Maar als je dan antwoord wordt er via de @icloud beantwoord.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus voor de late reply:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OnIexSr.png

Ik heb bij Cloudns de instellingen staan en in Outlook zelf dat domein als primary email, daar betaal ik niets voor (behalve voor het domein ergens anders natuurlijk).

Alle mail wordt verstuurd door de servers van Outlook, met nergens een vermelding van mijn @outlook.com mailadres maar alles netjes met mijn eigen domein. Pushmail via Exchange naar mijn iPhone werkt zonder problemen (dezelfde instellingen als dat je normaal met een Outlook.com mailadres hebt).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19George97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 14:09
Ik heb gewoon mijn naam@eigendomein.nl email account toegevoegd staan hoor. Wel 3 stuks.

Kwestie van de de juiste poorten en servers enzo invullen.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:29
Ik haak ook even in, mag ik vragen wat jullie dan bij Cloudns invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars2002
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-08 22:35
Al die mensen die zeggen dat het niet kan: Volgens mij kun je naar beta.icloud.com gaan, inloggen en daar op de link bovenin beeld klikken om mailen met je eigen domein via icloud in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Maar in 2014 was dat nog niet mogelijk, dus dat klopt. Om hier nu een oud topic voor omhoog te schoppen is wat zinloos, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.