Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaat er Java op ontwikkeld worden en af en toe een spelletje. Ik verwacht niet de beste graphics maar verwacht wel een nieuwe COD of GTA5 te kunnen spelen evenals ETS2 en The Sims Daarnaast natuurlijk gewoon huis tuin en keuken surfen, mailen en tekstverwerken. Het is een vervanging van een systeem van 6 jaar oud. Dus de bedoeling is dat deze pc een beetje vergelijkbaar wordt met wat het systeem 6 jaar geleden was.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag zijn tussen de 400-500 euro. Assembleren kan en doe ik zelf!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Incl. een monitor met een resolutie van 1440 x 900 welke ook op termijn vervangen moet worden.
Incl. een Windows 7 licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU + Moederbord + geheugen en videokaart. Mogelijk nog een processorkoeler voor een stillere werking? Kan ik ook zonder videokaart en dan op zoek gaan naar een 2e-hands? Is de voeding nog compatible met het nieuwe moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, het mooiste zou zijn dat ik hier weer een jaartje of 3-4 mee vooruit kan. Heb de BBG van november gebruikt om een beetje dit systeem samen te stellen
Ga je overklokken?
Heb me met het huidige systeem ook eens aan een overklok gewaagd maar dat was eenmalig en ik heb die behoefte nu niet meer.
Voorlopig samengestelde wensenlijstje:
Voornamelijk gaat er Java op ontwikkeld worden en af en toe een spelletje. Ik verwacht niet de beste graphics maar verwacht wel een nieuwe COD of GTA5 te kunnen spelen evenals ETS2 en The Sims Daarnaast natuurlijk gewoon huis tuin en keuken surfen, mailen en tekstverwerken. Het is een vervanging van een systeem van 6 jaar oud. Dus de bedoeling is dat deze pc een beetje vergelijkbaar wordt met wat het systeem 6 jaar geleden was.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Duo E8500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-EP45-DS4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Ninja 2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair XMS2 TWIN2X4096-6400C5 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag zijn tussen de 400-500 euro. Assembleren kan en doe ik zelf!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| 1 | Samsung Spinpoint F1 DT HD642JJ, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 320GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Centurion 590 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony NEC Optiarc AD-7200 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M620 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2K5 80GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Incl. een monitor met een resolutie van 1440 x 900 welke ook op termijn vervangen moet worden.
Incl. een Windows 7 licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU + Moederbord + geheugen en videokaart. Mogelijk nog een processorkoeler voor een stillere werking? Kan ik ook zonder videokaart en dan op zoek gaan naar een 2e-hands? Is de voeding nog compatible met het nieuwe moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, het mooiste zou zijn dat ik hier weer een jaartje of 3-4 mee vooruit kan. Heb de BBG van november gebruikt om een beetje dit systeem samen te stellen
Ga je overklokken?
Heb me met het huidige systeem ook eens aan een overklok gewaagd maar dat was eenmalig en ik heb die behoefte nu niet meer.
Voorlopig samengestelde wensenlijstje:
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte GA-B85-HD3 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 466,40 | |
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||