Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

• QUIIPO
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-09 10:16
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn zus die ze moet gebruiken voor school

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Met de laptop moet worden gesurft en word en powerpoint moeten gebruikt en af en toe een film kijken (optische drive is niet nodig).
Voor het Os gaat de voorkeur uit naar windows.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ongveer

4 a 5 honderd euro (is een schatting mag iets meer zijn)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

laptop zal vooral veel thuis gebruikt worden maar zal misschien af en toe mee naar school moeten worden genomen dus accuduur is wel belangrijk gewicht het liefst zo licht mogelijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Merken maken opzich niet veel uit als het maar het bovenstaande kan doen
Zelf heb ik hier al naar lopen kijken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire E5-731-P5XT€ 399,-€ 399,-
1HP 15-d056nd€ 349,-€ 349,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 748,-

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen in mijn zoektocht.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05

P_Tingen

omdat het KAN

Dell Inspiron 15? Vanaf € 229. Klik. Zet er voor dat geld nog een SSD in als vervanger voor de standaard schijf en volgens mij heb je dan een prachtig apparaat voor minder dan 300 euro.

... en gaat over tot de orde van de dag