Hoi,
Ik wil graag zo vlug mogelijk een nieuw systeem en zie het niet zitten om deze zelf te gaan samen stellen (ken niet echt iemand in de buurt die dit zou kunnen + gebrek aan tijd & kennis)
Zo kwam ik terecht aan dit systeem na wat browsen hier op het forum, bij deze wil ik gewoon nog even bevestigen of dit er allemaal oké uit ziet volgens jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk WoW & CS:GO maar daarnaast ook graag single players op toch graag bovengemiddelde settings (Bv: The Witcher III & GTA V die in de nabije toekomst gereleased worden). Daarnaast de gebruikelijke dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Toch graag onder de €950, met dit systeem lig ik op azerty.nl aan €860 excl. verzendingskosten naar België & assemblage. Wat dus ongeveer de richtprijs is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles van randapparatuur heb ik al, enkel nieuwe case + hardware nodig, de PC die ik nu gebruik is nu bijna 6 jaar oud en je merkt dat ie op zijn einde aan het lopen is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, volgens mij is dit voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te warm of te luid maar ik denk dat dit met dit soort kaliber van hardware wel niet het geval zal zijn?
Ga je overklokken?
Nee.
Alvast bedankt!
Ik wil graag zo vlug mogelijk een nieuw systeem en zie het niet zitten om deze zelf te gaan samen stellen (ken niet echt iemand in de buurt die dit zou kunnen + gebrek aan tijd & kennis)
Zo kwam ik terecht aan dit systeem na wat browsen hier op het forum, bij deze wil ik gewoon nog even bevestigen of dit er allemaal oké uit ziet volgens jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk WoW & CS:GO maar daarnaast ook graag single players op toch graag bovengemiddelde settings (Bv: The Witcher III & GTA V die in de nabije toekomst gereleased worden). Daarnaast de gebruikelijke dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Toch graag onder de €950, met dit systeem lig ik op azerty.nl aan €860 excl. verzendingskosten naar België & assemblage. Wat dus ongeveer de richtprijs is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles van randapparatuur heb ik al, enkel nieuwe case + hardware nodig, de PC die ik nu gebruik is nu bijna 6 jaar oud en je merkt dat ie op zijn einde aan het lopen is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, volgens mij is dit voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te warm of te luid maar ik denk dat dit met dit soort kaliber van hardware wel niet het geval zal zijn?
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | MSI Radeon R9 280 Gaming 3G | € 189,99 | € 189,99 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,90 | € 47,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,61 | € 32,61 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 85,05 | € 85,05 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,- | € 96,- |