Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek een Laptop voor rond de 800,00

Pagina: 1
Acties:

• Armos
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-04-2021
Wat ga je met je laptop doen?
Normaal gebruik / surfen / mailen maar ook gamen, ik speel voornamelijk World of Warcraft maar zou ook graag Call of duty of Fifa15 erop kunnen spelen.

Wat is je budget?
+/- 800,00

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop staat voornamelijk in de woonkamer, maar i.v.m. ruimtegebrek geen desktop pc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik zat zelf te denken aan een ASUS ik dacht dat dit in laptop land toch wel de top was, maar ik zie ook veel laptop van MSI voorbij komen met dit merk heb ik geen ervaring / weinig over gehoord. is een toshiba ook kwalitatief goed?

-----

Ik ben opzoek naar een Laptop zoals jullie dus zien, de laptop moet toch wel een aantal jaar meegaan qua prestaties.

het liefst een laptop met een SSD schijf erin.
Mat beeldscherm full hd
min 8GB geheugen
in principe heb ik aan 500GB harddisk ruimte genoeg maar meer is altijd mooi meegenomen.
zat zelf te denken aan een i7 processor
Externe videokaart nvidia gtx? Ati radeon r9?

--EDIT-- ik zou toch ook wel graag een 17" laptop willen

dit is wat ik zelf al heb gevonden, Hier

Zou graag advies / ideeën van jullie horen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Armos op 02-12-2014 20:43 ]

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
De msi ziet er goed uit, maar ik denk dat je toch wat slechte modellen hebt gekozen voor je budget, ik denk dat deze iets meer bij je passen, en een SSD is een must.
pricewatch: Asus Transformer Book Flip TP500LN-DN051H-BE
Die zou ik voor het budget nemen, een deftig 1080p scherm, een ssd, en een degelijke processor (en je moet niet naar de kloksnelheid kijken voor snelheid) En je kan hier ook op gamen. Het enige wat me irriteerd is dat de ssd maar 24g is en de hdd dan 500g....

• Armos
Thnx voor je snelle reactie thibautb, maar was vergeten te zeggen dat ik toch wel graag een 17" laptop wil

Waar moet ik dan naar kijken voor de snelheid? ipv kloksnelheid?
en is een 840M wel een mooie videokaart voor gaming? of kan ik beter voor een gtx serie gaan?

[ Voor 14% gewijzigd door Armos op 02-12-2014 17:32 ]

• thibautb
Je moet vooral kijken naar het processor nummer, bijvoorbeeld een i5-4460 is slechter dan een i5-4690 maar het kan zijn dat de 4460 een hogere kloksnelhieid heeft. Dan de videokaart, voor jou budget kan je niet veel beter krijgen... Er zijn een paar dingen waar je zeker op moet letten, dit zijn ze:
-1080p scherm
- SSD
- Kijken dat je geen oud model cpu koopt, bijvoorbeeld een 3570 zit er in en het "huidige model" is 4590, ookal is er eigenlijk al een nieuwer model.

• Armos
Ben even opnieuw aan het zoeken geweest met een kleine budgetverhoging. (kan eventueel wachten tot eind januari waar ik verwacht dat de MM weer BTW vrij actie heeft)

maar ik blijf het lastig vinden..
kan een SSD schijf er ook los ingeschoefd worden? of is dat een hele operatie waarbij de garantiezegel verbroken wordt?

Zit er veel verschil in de A10 van amd of de I5 / I7 van intel?

welke videokaart is het beste? ik snap niets van de benchmark sites

Zie pricewatch

Of een van deze onderste misschien?

HP

ASUS

MSI

[ Voor 36% gewijzigd door Armos op 03-12-2014 12:05 ]

• Armos
help

• thibautb
Sorry, zie het nu pas, maar ja de a10 is een stuk slechter en trager dan een i5/i7, maar heeft wel een betere gpu ingebouwd in de cpu dan de intel. De beste die je kan hebben is natuurlijk een 980m, maar die gaat iets te duur zijn natuurlijk... Maar die ASUS ziet er de beste deal uit, zeer goede gpu, en goed scherm, natuurlijk wel geen gpu, maar ja je kan een hdd, nog vervangen door een ssd later.

• thibautb
Sorry, zie het nu pas, maar ja de a10 is een stuk slechter en trager dan een i5/i7, maar heeft wel een betere gpu ingebouwd in de cpu dan de intel. De beste die je kan hebben is natuurlijk een 980m, maar die gaat iets te duur zijn natuurlijk... Maar die ASUS ziet er de beste deal uit, zeer goede gpu, en goed scherm, natuurlijk wel geen gpu, maar ja je kan een hdd, nog vervangen door een ssd later.

• Armos
Je bedoeld denk ik geen ssd ipv geen gpu. Welke Asus bedoel je eigenlijk die van mn pricewatch of die van de mm

• Armos
Ik denk dat ik voor mijn eisen mn budget iets omhoog schroeven moet,

Wat is eigenlijk de grootste meerwaarde van de i7 t.o.v de i5? 4de generatie uiteraard
Want ik denk dat ik met een i5 wat geld kan besparen wat ik in een ssd kan stoppen aangezien die er vaak af fabriek niet inzitten.

Vervalt de fabrieksgarantie als je zelf de ssd inbouwt?

Kan ik met de gtx 850m een aantal jaar vooruit op gebied van gaming dan.? Hoeft niet jaren op ultra te zijn.

In hoeverre heb Ik 8gb werkgeheugen nodig of is 6GB ook voldoende?

Als ik alles invul in de pricewatch kom ik op

pricewatch: Asus N750JK-T4158H

Of

pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-791G-576X

Of

pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-791G-573T

Welke van de 3 zouden jullie kiezen of is er nog een betere? Goedkopere

Weet iemand wanneer een bedrijf weer 20% korting heeft?
Ik denk zelf mediamarkt eind januari

[ Voor 35% gewijzigd door Armos op 08-12-2014 20:09 . Reden: pricewatch ]

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

http://www.mycom.nl/lapto...h-i7-4710hq#specificaties

Dezelfde maar met een snellere harde schijf (7200 ipv 5400) ik weet niet of dit ook merkbaar is.
Wie weet dit?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Voor dit geld kan je niet verwachten jaren erop vooruit te kunnen.

• Armos
Nee niet jaaren op ultra gamen maar dat hoeft ook niet..
Pagina: 1