Wat ga je met je laptop doen?
Normaal gebruik / surfen / mailen maar ook gamen, ik speel voornamelijk World of Warcraft maar zou ook graag Call of duty of Fifa15 erop kunnen spelen.
Wat is je budget?
+/- 800,00
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop staat voornamelijk in de woonkamer, maar i.v.m. ruimtegebrek geen desktop pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik zat zelf te denken aan een ASUS ik dacht dat dit in laptop land toch wel de top was, maar ik zie ook veel laptop van MSI voorbij komen met dit merk heb ik geen ervaring / weinig over gehoord. is een toshiba ook kwalitatief goed?
-----
Ik ben opzoek naar een Laptop zoals jullie dus zien, de laptop moet toch wel een aantal jaar meegaan qua prestaties.
het liefst een laptop met een SSD schijf erin.
Mat beeldscherm full hd
min 8GB geheugen
in principe heb ik aan 500GB harddisk ruimte genoeg maar meer is altijd mooi meegenomen.
zat zelf te denken aan een i7 processor
Externe videokaart nvidia gtx? Ati radeon r9?
--EDIT-- ik zou toch ook wel graag een 17" laptop willen
dit is wat ik zelf al heb gevonden, Hier
Zou graag advies / ideeën van jullie horen
Normaal gebruik / surfen / mailen maar ook gamen, ik speel voornamelijk World of Warcraft maar zou ook graag Call of duty of Fifa15 erop kunnen spelen.
Wat is je budget?
+/- 800,00
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop staat voornamelijk in de woonkamer, maar i.v.m. ruimtegebrek geen desktop pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik zat zelf te denken aan een ASUS ik dacht dat dit in laptop land toch wel de top was, maar ik zie ook veel laptop van MSI voorbij komen met dit merk heb ik geen ervaring / weinig over gehoord. is een toshiba ook kwalitatief goed?
-----
Ik ben opzoek naar een Laptop zoals jullie dus zien, de laptop moet toch wel een aantal jaar meegaan qua prestaties.
het liefst een laptop met een SSD schijf erin.
Mat beeldscherm full hd
min 8GB geheugen
in principe heb ik aan 500GB harddisk ruimte genoeg maar meer is altijd mooi meegenomen.
zat zelf te denken aan een i7 processor
Externe videokaart nvidia gtx? Ati radeon r9?
--EDIT-- ik zou toch ook wel graag een 17" laptop willen
dit is wat ik zelf al heb gevonden, Hier
Zou graag advies / ideeën van jullie horen
[ Voor 4% gewijzigd door Armos op 02-12-2014 20:43 ]