Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen maar ik kom er zelf nog niet helemaal uit. Er zijn zo veel opties en ( helaas ) maar weinig feitelijke vergelijkingsinformatie. Ik snap dat €400 niet een groot budget is maar ik hoef er gelukkig ook niet heel veel voor terug te krijgen. Hier gaat ie:
Wat is je budget?
Minder dan 400 euro. Hoe minder, hoe prettiger natuurlijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken
, eigenlijk geen speciale dingen. Ik hoef geen Smart-TV of 3d. Gewoon een fatsoenlijke TV met een redelijk goed beeldscherm.
Wat heb je zelf al gevonden?
Toshiba 40L2434DG Wit , Philips 40PFH4009 & Sony Bravia KDL-40R450B
Prijstechnisch erg interessant, misschien weten jullie of deze echt slecht zijn of dat ze eigenlijk best goed zijn. De reviews die ik tot nu toe heb gevonden zijn nogal wisselend van mening.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag willen weten waar nou het grote prijsverschil in zit en of dit het nou echt waard is. En natuurlijk: welke raden jullie aan in dit budget!
Alvast bedankt voor het meedenken en het helpen van een leek
Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen maar ik kom er zelf nog niet helemaal uit. Er zijn zo veel opties en ( helaas ) maar weinig feitelijke vergelijkingsinformatie. Ik snap dat €400 niet een groot budget is maar ik hoef er gelukkig ook niet heel veel voor terug te krijgen. Hier gaat ie:
Wat is je budget?
Minder dan 400 euro. Hoe minder, hoe prettiger natuurlijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
Toshiba 40L2434DG Wit , Philips 40PFH4009 & Sony Bravia KDL-40R450B
Prijstechnisch erg interessant, misschien weten jullie of deze echt slecht zijn of dat ze eigenlijk best goed zijn. De reviews die ik tot nu toe heb gevonden zijn nogal wisselend van mening.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag willen weten waar nou het grote prijsverschil in zit en of dit het nou echt waard is. En natuurlijk: welke raden jullie aan in dit budget!
Alvast bedankt voor het meedenken en het helpen van een leek