Goedendag,
Ben bezig met het uitzoeken van een nieuwe laptop waarmee ik onderweg ook kan werken aan mijn videoproducties. Ik film op full-HD en 4K pro-res en werk met premiere en after effects.
Hieronder 3 laptops die ik op het oog had (maar misschien dat jullie nog een ander alternatief hebben?)
Lenovo IdeaPad Y50-70-00743 Lenovo IdeaPad Y50-70-00743
Acer Aspire VN7-591G-77UH Acer Aspire VN7-591G-77UH
Lenovo Y70-70 Touch Lenovo Y70-70 Touch
Specs:
Intel Core i7
RAM-geheugen 16 GB
Videokaart NVIDIA GeForce GTX 860M
Wat is voor mij de beste koop?
Wat ga je met je laptop doen?
Video editen (ook 4K video als het mogelijk is).
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik werk met Premiere en After effects, geen game laptop.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Tussen de 1.300 en 2000 euro
Ben bezig met het uitzoeken van een nieuwe laptop waarmee ik onderweg ook kan werken aan mijn videoproducties. Ik film op full-HD en 4K pro-res en werk met premiere en after effects.
Hieronder 3 laptops die ik op het oog had (maar misschien dat jullie nog een ander alternatief hebben?)
Lenovo IdeaPad Y50-70-00743 Lenovo IdeaPad Y50-70-00743
Acer Aspire VN7-591G-77UH Acer Aspire VN7-591G-77UH
Lenovo Y70-70 Touch Lenovo Y70-70 Touch
Specs:
Intel Core i7
RAM-geheugen 16 GB
Videokaart NVIDIA GeForce GTX 860M
Wat is voor mij de beste koop?
Wat ga je met je laptop doen?
Video editen (ook 4K video als het mogelijk is).
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik werk met Premiere en After effects, geen game laptop.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Tussen de 1.300 en 2000 euro
www.Qbox.nl