Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vergelijking meerdere producten in zelfde productgroep

Pagina: 1
Acties:

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 19:17

BUR

...aan het typen

Topicstarter
Onderwerp: vergelijking product selectie is vergeetachtig!!

Programma:IE10.0.9200.17148 update 10.0.22(KB3003057)

Indien ik in de pricewatch via "zoek een product" een product selecteer voor vergelijking, en daarna een nieuwe zoekopdracht doe van een product via "zoek een product" in dezelfde productgroep, is mijn vergelijkingslijst leeg!

Ik kan bij een selectie van een product terug klikken naar een subgroep bijvoorbeeld "smartphones" vervolgens ben ik tevens mijn selectie van producten weer kwijt.

De vergelijkings-selectie blijft wél bewaard indien ik van de zoekoptie in de linkerkolom gebruik maak beginnend bij de productgroep sub-site.

Grtz,
BUR

[ Voor 32% gewijzigd door BUR op 05-12-2014 09:34 . Reden: onderwerp toegevoegd en OS gegevens toegevoegd ]

• BUR

BUR

...aan het typen

Topicstarter
Het blijft angstvallig stil...of moet deze post bij nader inzien in de "Stoute Bugs"?

[ Voor 94% gewijzigd door BUR op 16-12-2014 16:37 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 19:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat lijkt mij ook de beste plek idd. Bij deze verplaatst :)

• BUR

BUR

...aan het typen

Topicstarter
2 weken verder ...is er iemand mee bezig?

Ben van menig dat de categorie terug-klik-actie geen drain van je vergelijkings-lijstje mag veroorzaken!

En ben benieuwt of dit als bug wordt onderkend.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

crisp

Devver

Pixelated

Dit ligt een beetje aan de manier waarop de 'geselecteerde producten' onthouden worden. Als je bijvoorbeeld binnen een categorie (bv http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/) producten selecteerd dan worden deze voor die categorie onthouden. Selecteer je bijvoorbeeld producten bij een merk (bv http://tweakers.net/merk/1078/sony/) dan worden die voor dat merk onthouden. Er zit geen 'overlap' of cross-reference tussen die 2 'lijstjes'.

Uiteindelijk willen we wel naar een systeem waarbij je makkelijk(er) (tijdelijke) lijstjes voor vergelijking kan bijhouden, maar vooralsnog is het dus nog redelijk verborgen en zit je dus inderdaad met het probleem dat als je via verschillende entititeiten (via categorie, merk, serie of zelfs via keyword-search) zoekt je uiteindelijk niet 1 lijstje hebt maar verschillende...

Intentionally left blank