Ik vroeg me al af waarom mijn mac ineens zo traag was geworden. Bleek dus dat mijn Macintosh HD vol zat. Nog 19mb vrij. Maar wanneer ik op de schijf eronder klik heb ik gewoon 200gb vrij. Ik controleerde namelijk altijd deze schijf, niet wetende dat er nog een ander 'deel' was. Hier zal ook ongetwijfeld het probleem in zitten.
Het lukte mij niet om met een google search te vinden wat ik had. Ook snap ik niet wat ik precies moet zoeken, omdat ik niet weet wat er nou fout gaat. Want mn schijf zit vol, maar toch ook weer niet.
Zie onderstaande screens. Kan iemand mij helpen hoe ik weer ruimte vrij maak?
Moet ik de boel partitioneren? Ik snap dit niet, want er is dus al een verdeling gemaakt.

Het lukte mij niet om met een google search te vinden wat ik had. Ook snap ik niet wat ik precies moet zoeken, omdat ik niet weet wat er nou fout gaat. Want mn schijf zit vol, maar toch ook weer niet.
Zie onderstaande screens. Kan iemand mij helpen hoe ik weer ruimte vrij maak?
Moet ik de boel partitioneren? Ik snap dit niet, want er is dus al een verdeling gemaakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Pablo11392 op 02-12-2014 09:43 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White