Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 12:27
Beste,

Met de feestdagen in aantocht is cadeautjestijd alweer in aantocht.. Daarom had ik graag voor mijn vriendin een tablet aangeschaft omdat ze hier nu al tijdje voor uitkijkt maar ze kent er 'nog' minder van dan mij.

De bedoeling is van de tablet is natuurlijk gebruiksgemak en het grote voordeel van reisgemak.

Ook zou de tablet moeten voldoen aan het compatibel zijn met een extern toetsenbord. Aangezien deze tablet beschikt over een micro-usb aansluiting zal dit wellicht wel mogelijk zijn?

Nu zou ik ook graag weten wat de dag dagelijkse product naam is van de tablet in de link. Ik vind op die product code niets terug met die productcode tenzij de 'asus memo pad10' dezelfde is. Maar zeker ben ik dat niet, kan iemand dit verifiëren?

http://www.vandenborre.be...33a-1b024a-grey#reviewLst

Bij voorbaat dank!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Verplaatst naar het juiste (Mobiele Aankoopadvies) forum.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Het is de Asus MeMo Pad 102a. Je kunt op het type nummer zoeken en krijgt dan allerlei linkjes naar die benaming, dus dan zal het die benaming zijn.

Voor toetsenbord zou ik via bluethooth gaan (al dan niet ingebouwd in de beschermhoes voor het apparaat), niet via micro usb, (er zijn volgens mij ook geen externe toetsenborden met micro usb aansluiting, dan zou je met converters moeten gaan rotzooien).

Overigens als advies, kijk naar batterij levensduur. De maximale haal je niet gauw, dus wat is nodig en kun je tussendoor opladen.