Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets verkeerd post hoor ik het graag.

Ik ben op een zoek naar een goede beamer voor een home cinema. Voor mij zijn de volgende punten van belang:

- De beamer moet gaat gebruikt worden voor het kijken van voetbalwedstrijden, films en series, gamen (Wii) en televisie via een hd-mediabox van UPC;
- Ik wil de beamer gaan gebruiken voor de volgende apparaten: de Wii, Windows-laptop, Macbook, iPad, hd-mediabox van UPC, blu ray-speler;
- De beamer moet full hd (1920 x 1080) en 3d-compatible zijn;
- Maximum prijs is 850 euro;
- Ik wil gaan kijken op een scherm van 120 inch, alle personen die zullen kijken zitten op een afstand van 4 meter van het scherm af;
- De beamer moet vergroot en verkleind kunnen projecteren met een zoomfunctie;
- De beamer moet duidelijk projecteren terwijl sfeerverlichting aan staat, verduistering in de kamer is wel mogelijk.
- De beamer zelf moet niet te veel geluid maken;
- Goed aantal branduren.

Hebben jullie tips voor de beste beamers binnen deze categorie?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je snelle antwoord. Is deze lijst een soort toplijst onder Tweaker-forumleden of hoe moet ik het zien?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dit is een lijst met de sorteercriteria ingevuld die je zojuist hebt opgenoemd. In de Tweakers Pricewatch (boven in je menu) kan je kiezen voor het soort product en de eisen/specificaties. Vervolgens komt er een rij met producten en prijzen uitrollen. De prijzen die je ziet zijn de goedkoopste webshops.

Erg handig, de sterren achter een product zijn reviews van een Tweaker. De sterren achter een webshop is de gemiddelde beoordeling van de winkel door een Tweaker.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Topicstarter
Handig inderdaad, dank je wel. Heb je zelf ook een beamer?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een een verhuizing naar CEA.
Pagina: 1