Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets verkeerd post hoor ik het graag.
Ik ben op een zoek naar een goede beamer voor een home cinema. Voor mij zijn de volgende punten van belang:
- De beamer moet gaat gebruikt worden voor het kijken van voetbalwedstrijden, films en series, gamen (Wii) en televisie via een hd-mediabox van UPC;
- Ik wil de beamer gaan gebruiken voor de volgende apparaten: de Wii, Windows-laptop, Macbook, iPad, hd-mediabox van UPC, blu ray-speler;
- De beamer moet full hd (1920 x 1080) en 3d-compatible zijn;
- Maximum prijs is 850 euro;
- Ik wil gaan kijken op een scherm van 120 inch, alle personen die zullen kijken zitten op een afstand van 4 meter van het scherm af;
- De beamer moet vergroot en verkleind kunnen projecteren met een zoomfunctie;
- De beamer moet duidelijk projecteren terwijl sfeerverlichting aan staat, verduistering in de kamer is wel mogelijk.
- De beamer zelf moet niet te veel geluid maken;
- Goed aantal branduren.
Hebben jullie tips voor de beste beamers binnen deze categorie?
Ik ben op een zoek naar een goede beamer voor een home cinema. Voor mij zijn de volgende punten van belang:
- De beamer moet gaat gebruikt worden voor het kijken van voetbalwedstrijden, films en series, gamen (Wii) en televisie via een hd-mediabox van UPC;
- Ik wil de beamer gaan gebruiken voor de volgende apparaten: de Wii, Windows-laptop, Macbook, iPad, hd-mediabox van UPC, blu ray-speler;
- De beamer moet full hd (1920 x 1080) en 3d-compatible zijn;
- Maximum prijs is 850 euro;
- Ik wil gaan kijken op een scherm van 120 inch, alle personen die zullen kijken zitten op een afstand van 4 meter van het scherm af;
- De beamer moet vergroot en verkleind kunnen projecteren met een zoomfunctie;
- De beamer moet duidelijk projecteren terwijl sfeerverlichting aan staat, verduistering in de kamer is wel mogelijk.
- De beamer zelf moet niet te veel geluid maken;
- Goed aantal branduren.
Hebben jullie tips voor de beste beamers binnen deze categorie?