Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje,

ik heb de laatste tijd veel storingen van kpn
en vaak in de avond uren valt mijn internet uit. gaat ook het rode lampje branden dat internet offline is.
aantal keer gebeld elke keer word het genoemt dat het in de wijk centrale ligt.
Ik heb een nieuwe modem gekregen van KPN omdat ik problemen had met de experia v8 kreeg ik een nieuwe experia v8 thuis gestuurd.
Daarbij heb ik ook de experia zh10V geprobeerd en daarmee krijg ik de storing ook telkens.
Ik wil het alleen nog voor de zekerheid proberen met een experia v9, of de verbinding dan wel constand aan blijft staan.

Ik heb weer gebeld om dat ik voor de zoveelst keer storing heb. Ben ik eigenlijk op zoek gegaan naar mijn isra punt met behulp van kpn. Want ik dat de varkensnuit mijn isra was omdat ik daar de kabel uit de muur zag komen.
Kpn gaf aan dat mijn ISRA in de gang zit. Dus ik zit te kijken en kon hem niet vinden. Nu heb ik het isra welgevonden alleen zit die in de kruipruimte en gaat er een kabel van 3 meter ongeveer onder vloer naar de woonkamer uit de muur op de varkensnuit.

Mijn vraag:

Is dit een normale plek voor een isra?
en als ik de kabel vervang van naar mijn modem kan het zijn dat ik daar storing van krijg?
En is er mogelijke manier dat kpn die kabel boven de grond krijgt ipv in de kruipruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Meestal zit een ISRApunt in de meterkast, maar afhankelijk van hoe oud een woning is kun je die ook wel op raardere plekken tegenkomen.

Maak er anders eens wat foto's van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
Als het internet-lampje rood brandt, dan is dat geen storing met de verbinding zelf. Als de verbinding werkelijk verbreekt, dan gaan het Broadband-lampje uit. In jouw geval heb je volgens mij last van de grote storing die KPN al een paar dagen heeft.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Ik heb ook een vreemd probleem met glasvezelinternet.
Sinds ca een week heb ik iedere ochtend geen internetverbinding en moet ik expireer resetten. Dan doet hij het weer gehele dag .
Na veel gegoochel en servicetoop niet uit gekomen.
uiteindelijk iemand van kan service aan de lijn. Daar vertelde men mij dat plotseling vandaag!!?? pas er een aantal mensen met identiek probleem is"dus geen internet 's ochtends en wel weer na resetten" .
Vreemd verhaal dat na een week ineens nu pas de klachten komen.
Oplossing van KPN: iedere ochtend resetten en maar afwachten of probleem over is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
timmie1 schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:06:
Als het internet-lampje rood brandt, dan is dat geen storing met de verbinding zelf. Als de verbinding werkelijk verbreekt, dan gaan het Broadband-lampje uit. In jouw geval heb je volgens mij last van de grote storing die KPN al een paar dagen heeft.
Jah ik weet dat ze aantal dagen grote storing hebben.
Alleen ik heb het nuval twee maanden ofzo.

Foto komt later waar mijn isra hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor177
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 07:31
Interessant probleem, aangezien ik dit zelf ook had. In eerste instantie ging KPN ervan uit dat het probleem bij mij lag. Maar pas na 5 dagen zonder internet en bellen, kwamen ze erachter dat het probleem bij hun lag. Het was gewoon een 'kruising', in dit geval was mijn verbinding verwisselt met die van een andere klant...
Pagina: 1