Laten we een apart topic openen voor dierenvoer, online dierenwinkels en alles wat daar bij hoort.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 01-12-2014 20:02 ]
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 01-12-2014 20:02 ]
Anoniem: 180171
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 01-12-2014 20:02 ]
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 01-12-2014 20:02 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 01-12-2014 19:54 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Mijn kat krijgt Royal Canin Sensitivity Control brokjes uit de Veterinary Diet-productlijn. Aanvankelijk kocht ik dit bij de dierenarts maar deze (en alle andere Veterinary Diet-producten) kan je ook bij genoeg webshops kopen. Scheelde heel wat euro's per zak ten opzichte van mijn dierenarts.evilution schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
Helaas heeft mijn kat een dieet en kan ik het voer alleen bij de dierenarts kopen. Dus nooit aanbieding. Ik kan alleen streepjescodes van Royal Canin sparen voor een gratis zak voer één keer per jaar.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Thanks!laredo schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
U vraagt, wij draaien:
€10,- retour op jouw aankoop van een verpakking Royal Canin gezondheidsvoeding voor je hond of kat.
Thanks, ga ik aan de hond van mijn vriendin gevenAnoniem: 587363 schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:58:
Geld terug bij kopen Pedigree Hondensnacks
http://www.pedigree.nl/eindejaarsactie
Bij welk bedrag zijn deze bonnen geldig?ijsbeer1 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:24:
bij petsplace van 12 dec t/m 14 dec.Bonnen uit de folder of
Online code :
10% korting STER10
15% korting STER15
20% korting STER20
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Sterren kortingtoon volledige bericht
Bij de Sterren Korting van Pets Place gelden de volgende actievoorwaarden:
Op vrijdag 12 december, zaterdag 13 december en zondag 14 december 2014 kunnen de Sterren Kortingsbonnen worden ingeleverd in de winkel en in de webshop van Pets Place.
Iedere kortingsbon heeft een verschillende waarde: 1 bon van 10%, 1 bon van 15% en 1 bon van 20%. De 3 verschillende kortingen gelden op 1 artikel naar keuze en de bonnen kunnen niet samen op 1 artikel worden ingeleverd.
De kortingen kunnen niet worden gebruikt i.c.m. andere kortingsbonnen- en codes.
Bij deze actie geldt: onder voorbehoud van druk- en zetfouten.
De kortingen gelden niet op:
Alle folderaanbiedingen
Aquaria en aquariumkasten
Levende have
Verzend- en transportkosten van de webshop van Pets Place
Producten waar wettelijk gezien geen korting op gegeven mag worden, zoals boeken en cadeaubonnen van Pets Place.
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 02-12-2014 11:36 ]
Profiteer alleen vandaag van 5% exclusieve korting op ons gehele assortiment! Gebruik hiervoor de volgende vouchercode in je winkelwagen: VIJF-PROCENT
[ Voor 12% gewijzigd door Anakha op 04-12-2014 23:40 ]
Goeie tip, scheelt inderdaad wat euro's. De 10% code werkt niet, mist er misschien een letter/cijfer op het laatst?Anakha schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:36:
Mocht je bij Zooplus.nl bestellen, kijk dan ook eens bij Zooplus.de. In veel gevallen beduidend lagere prijzen (maar bij sommige producten juist andersom, dus altijd even vergelijken!) en ook prima kortingscodes. Op dit moment geldig:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Enige nadeel is dat de verzendkosten pas gratis zijn naar Nederland vanaf 69 euro, dus voor kleine bestellingen is zooplus.nl vaak handiger.
Dat voer wat jij bij de dierenarts koopt, moet je toch ook ergens anders kunnen kopen?evilution schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
Helaas heeft mijn kat een dieet en kan ik het voer alleen bij de dierenarts kopen. Dus nooit aanbieding. Ik kan alleen streepjescodes van Royal Canin sparen voor een gratis zak voer één keer per jaar.
Gister blijkbaar toch iets fout gedaan, want nu werkt hij wel. 2 grote zakken royal canin voor maar 80 euro nu. Goeie deal.Anakha schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:32:
Raar dat die code voor jou niet werkt - ik heb hem gisteravond exact zo met succes gebruikt en hij staat op een Duitse kortingscode-website, dus ik ben niet de enige. Was je wel ingelogd? Je kunt op zooplus.de inloggen met hetzelfde account als op zooplus.nl (en ook de spaarpunten etc. zijn gedeeld).
Ik bestelde wel voor 90 euro aan voer, dus ik heb niet uitgeprobeerd of de bewering klopt op die website dat er geen minimumbestelbedrag is.
Mijn kat heeft Urinary S/O. Daar is deze actie niet voor geldig.laredo schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
U vraagt, wij draaien:
€10,- retour op jouw aankoop van een verpakking Royal Canin gezondheidsvoeding voor je hond of kat.
Vraag de waardebon aan via
https://acties.royalcanin.nl/kennismakingsaanbod/stap1
Voorwaarden:
Knip de barcode van de verpakking en bevestig deze linksonder op de waar-debon. Stuur de waardebon + kassabon vóór zaterdag 31 januari 2015 op naar Royal Canin Nederland, Antwoordnummer 200, 4200 VB Gorinchem.
[ Voor 3% gewijzigd door evilution op 06-12-2014 13:32 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Had ik die maar eerder gelezen, was wel leuk sinterklaascadeau geweest voor de hondFleximex schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:09:
Pepernoten voor honden in de aanbieding: http://www.via-natura.nl/...-BOLLETJES-SCHAAP-100-GR/
Geen kunstmatige toevoegingen (i.t.t. alles wat je in voor dieren in de supermarkten kan kopen).
http://www.zooplus.nl/sho...rc_veterinary_diet/314488evilution schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:32:
[...]
Mijn kat heeft Urinary S/O. Daar is deze actie niet voor geldig.
[ Voor 110% gewijzigd door Anakha op 06-12-2014 16:01 ]
[ Voor 37% gewijzigd door evilution op 06-12-2014 16:11 ]
10% Korting, geldig tot 23 December op zover ik weet alles.KERSTKORTING2014
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kijk voor je gaat bestellen even op Zooplus.de. Voer is daar in bijna alle gevallen goedkoper en met een nieuw account krijg je automatisch 10% korting op voer. Vanaf €69,- gratis verzending, maar daar kom je wel op met 20 kilo RCmaurits82 schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:53:
Excuus, helemaal gelijk!
Vandaag is 5% korting op het hele assortiment van Zoo-Plus met de code "5-PROCENT"
Denk dat ik daar even 20kg Royal Canin light kattenvoer ga kopen!
Zo, dat scheelt nog wel ja!Haazzz schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:03:
[...]
Kijk voor je gaat bestellen even op Zooplus.de. Voer is daar in bijna alle gevallen goedkoper en met een nieuw account krijg je automatisch 10% korting op voer. Vanaf €69,- gratis verzending, maar daar kom je wel op met 20 kilo RC
Deze code is niet langer geldigqwerty1 schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:06:
http://www.medicanimal.nl/
10% korting op Rotal Canin, ook DA producten te koop
Code RCA
[ Voor 9% gewijzigd door Zaratrass op 21-04-2015 07:48 ]
Held!Haazzz schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:03:
[...]
Kijk voor je gaat bestellen even op Zooplus.de. Voer is daar in bijna alle gevallen goedkoper en met een nieuw account krijg je automatisch 10% korting op voer. Vanaf €69,- gratis verzending, maar daar kom je wel op met 20 kilo RC
[ Voor 6% gewijzigd door internetinfo op 03-05-2015 11:16 ]
[ Voor 24% gewijzigd door TommyboyNL op 04-05-2015 01:57 ]
Deze is alleen voor nieuwe klanten, werkt niet bij mij?TommyboyNL schreef op maandag 04 mei 2015 @ 01:57:
10% korting op diervoeder bij zooplus.de:Members only:
Combineerbaar met de Spaarplan dinges.
[ Voor 18% gewijzigd door divealicious op 11-05-2015 13:51 ]
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ik haal mijn diervoeding voor mijn katten altijd bij brekz.nl net even gekeken maar daar is dat voer €5,30/kg http://www.brekz.nl/hill-s-kattenvoer/hill-s-sterilised-adult-kattenvoer.html zonder speciale actiesinternetinfo schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:09:
[...]
Held!Onze twee katten eten atm de Hill's Sterilised Cat (Young adult).
Bij de zooplus in NL zit je met 2x 3,5KG (= grootste) op € 56,90. (€8,13 /kg)
En bij zooplus in DE zit je met 2x 8kg op € 91,90. (€5,74 /kg)
Alleen daarop zit op basis van 16kg dus al een verschil van €38,24.
Dan nog de 'nieuwe klantenkorting' (geeft hier 5%, geen 10%) voor minus €4,79
Dubbele: Inschrijven voor één jaar* 5% korting spaarplan voor €3,90 geeft ook gelijk €4,55 korting.
16KG voor €86,46 dus we kunnen weer even, en als het op is gelijk weer 5% korting.
*Uit de AV haal ik "Mit Ablauf des Zeitraums endet der SparPlan automatisch." Dus voor geïnteresseerden: geen automatische verlenging.
Bedankt, weer genoeg Diabetic voer voor onze katdivealicious schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:12:
5% bij Medpets
Unieke code, graag even melden bij gebruik
Members only:
Aanwijzingen bij uw kortingscode:
- Uw voucher is geldig tot en met 17 mei 2015
- € 0,00 Minimumbestelwaarde. Gratis verzending vanaf €55,-
[ Voor 21% gewijzigd door Cyclonic op 13-05-2015 23:53 ]
Is geen unieke code. Heb deze code ook gekregen in december, toen zag hij er zo uit:divealicious schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:12:
5% bij Medpets
Unieke code, graag even melden bij gebruik
Members only:
Aanwijzingen bij uw kortingscode:
- Uw voucher is geldig tot en met 17 mei 2015
- € 0,00 Minimumbestelwaarde. Gratis verzending vanaf €55,-
Waiting on the world to change
Moet zeggen heb nooit een kortingscode gekregen van Medpets en ik bestel iedere maand voer voor 60/65 euro voor onze kat. Maar bedankt voor deze info kan ik nu zelf aan de slagpinda powerrr schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:20:toon volledige bericht
[...]
Is geen unieke code. Heb deze code ook gekregen in december, toen zag hij er zo uit:
Members only:
In januari heb ik er ook gebruik van gemaakt....
Members only:
En vorige maand ook nog:
Members only:
Zie je de volgorde?
[ Voor 5% gewijzigd door Cyclonic op 14-05-2015 01:00 ]
Haha goed gevonden!pinda powerrr schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:20:toon volledige bericht
[...]
Is geen unieke code. Heb deze code ook gekregen in december, toen zag hij er zo uit:
Members only:
Members only:
En vorige maand ook nog:
Members only:
Zie je de volgorde?
[ Voor 4% gewijzigd door Justinfailber op 06-06-2015 00:03 ]
De BONUS200 code werkt nog steedsKoos2009 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:26:
Zooplus 5% code en 200 punten code.
Ik ga voor die tijd toch niet meer bestellen.
De couponcode is: NKAUQD-78IA-KEJN-Z2V5-AU-S7
Geldig tot: 05.07.2015
BONUS200 Geldig tot 31.05 geloof ik.
Toevoegen bij counpon codes voor punten.
Code werkt ook bij zooplus.nlDaanMila schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:27:
http://www.zooplus.de/
10% korting op alles met de code Geb-10
geldig tot 5-7
Niet
tnx gelijk weer drie zakken kattenvoer besteld en wel op de de duitse site weer iets goedkoper.DaanMila schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:27:
geldig tot 5-7
625164
Niet vergeten voor een klein bedrag het 5% kortingsabbo af te sluiten he. Dat telt bij elkaar op totaal 15% korting. Echt perfect dit. 10KG kattenvoer van Royal Canin voor 42 euro. Kan mijn harige vetklep ook weer een tijdje vooruit.Michel242186 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:41:
[...]
tnx gelijk weer drie zakken kattenvoer besteld en wel op de de duitse site weer iets goedkoper.
klopt die heb ik er inderdaad al een tijdje bij!625164 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:26:
[...]
Niet vergeten voor een klein bedrag het 5% kortingsabbo af te sluiten he. Dat telt bij elkaar op totaal 15% korting. Echt perfect dit. 10KG kattenvoer van Royal Canin voor 42 euro. Kan mijn harige vetklep ook weer een tijdje vooruit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Vandaag ook gekeken, echter was de code niet geldig vandaag. Denk dat ze het hebben aangepast.Crash schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:48:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Ik krijg namelijk de melding dat deze alleen gebruikt kan worden op zooplus.de.
Niet
Vandaag gebruikt bij zooplus.de, scheelt weer 10%. Bedankt!DaanMila schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:27:
geldig tot 5-7
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Uit mn hoofd is verzenden bij zooplus.de gratis boven 69 euro.Beavershots schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:59:
Maar als ik me niet vergis betaal je bij zooplus.de voor verzending naar Nederland altijd verzendkosten, terwijl bij de NL site het boven de 30€ gratis is... Verslaat dit niet al snel het nut van die kortingscode?
pinda powerrr schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:20:toon volledige bericht
[...]
Members only:
Members only:
En vorige maand ook nog:
Members only:
Zie je de volgorde?
Ah ja, de bulkkorting. Ik moest even zoeken, maar op de Duitse Zooplus is de code: sammelbesteller. Dit scheelt je 2%.Uit mn hoofd is verzenden bij zooplus.de gratis boven 69 euro.
Gezien de 10kg zakken/dubbelpakken RC er ookal een stuk goedkoper zijn bestel ik meestal voor 100+ euro tegelijk, dus krijg dan ook mooi de bulkkorting (3%).
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Misschien een vreemde vraag, maar kan je de link geven voor die 8% korting? Ik kan het nergens vinden. Het vreemde is dat ik die 3% korting wel heb via hun programma, maar ik kan het niet meer vinden op de website. Ik maak zelfs gebruik van de 10% fokkerskorting.Stropdas schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:25:
Zojuist een bestelling gedaan bij Zooplus.de na jarenlang bij de Nederlandse shop besteld te hebben. Sommige dingen zijn even duur en andere zijn weer wat goedkoper. Je kan ook een spaarplan voor 8% korting afnemen. Bij Nederlandse site was dat 5%. Is een tientje duurder maar zelfs op dat tientje krijg je al die kortingSamen met die 2% sammelbesteller kwam ik uit om 180euro ipv. 200 ongeveer. Met 5 katten en een hond gaat het hard met voer en kattenbakvulling
Voor gratis verzending naar NL moet er voor minimaal 100euro besteld worden. Met iDeal betalen gaat hem niet worden. Vooruit betalen vind ik iets teveel werk dus voor 50ct maar Paypal gedaan. Had ik dit maar eerder ontdekt. Via de Nederlandse site heb ik nu ook 8% korting
Handig voor kleinere bestellingen die in NL gedaan moeten worden.
Anoniem: 187971
SOVMP915 doet het nietPloink schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:54:
[...]
Members only:Doet het, bedankt!
Gisteren nog deze code gebruikt (SOVMP915) werkte perfect.Anoniem: 187971 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:44:
[...]
SOVMP915 doet het niet, gelukkig wel 5% Neukunden korting
[ Voor 61% gewijzigd door Wasabi! op 29-09-2015 22:06 ]
Anoniem: 187971
Mmm, geldt misschien niet voor Neukunden. Ik zal het volgende keer proberen. Ik heb nu al besteld, dus hoef pas over 3 maanden weer.pinda powerrr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:03:
[...]
Gisteren nog deze code gebruikt (SOVMP915) werkte perfect.
Ik had 5% kortingsprogramma gekocht en die was verlopen. na aanmelden met mijn account kwam hij gelijk met de melding dat kortingsprogramma was afgelopen en ik een nieuwe kon aangaan. bij duitse site dus 8%. Heb even bij die fokkerskorting gekeken. Ik weet niet of dat te combineren is met die 8% korting. Je moet ook een fokkersbewijs opsturen. Wel heb ik het idee dat ze megawinsten maken ondanks die korting die ze weggeven. Heb vorig jaar ook eens de Tigerino kattenbakkorrels (silikaat) gezien in aanbieding voor 2euro per zak. Beetje spijt dat ik er toen niet veel heb ingekocht, maar nu zijn die weer stuk duurder ondanks de kortingCatanan schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:24:
[...]
Misschien een vreemde vraag, maar kan je de link geven voor die 8% korting? Ik kan het nergens vinden. Het vreemde is dat ik die 3% korting wel heb via hun programma, maar ik kan het niet meer vinden op de website. Ik maak zelfs gebruik van de 10% fokkerskorting.
Ik ben er pas ook sinds kort achter dat ik goedkoper bij Zooplus.de kan bestellen en dat daar mijn kortingen ook geldig zijn. Maar nog meer extra korting is nooit verkeerd.
[ Voor 21% gewijzigd door Stropdas op 29-09-2015 22:29 ]
"Neukunden"?Anoniem: 187971 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:20:
[...]
Mmm, geldt misschien niet voor Neukunden. Ik zal het volgende keer proberen. Ik heb nu al besteld, dus hoef pas over 3 maanden weer.
Die code was tijdelijk vervangen door TierTag15 tot 4 oktober. Na deze datum moeten die codes weer werken. Net weer voor 89 euro diabetic voer gekocht, zou over de 100 zijn in NL, maar het wordt altijd geleverd vanuit NL naar DuitslandAnoniem: 187971 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:20:
[...]
Mmm, geldt misschien niet voor Neukunden. Ik zal het volgende keer proberen. Ik heb nu al besteld, dus hoef pas over 3 maanden weer.
Ik denk dat die korting wel te combineren valt, want nu krijg ik ook die 3% en 10% fokkers korting. Die fokkers korting kreeg ik nadat ik het bewijs van mijn kennel registratie had gestuurd. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik dat spaarplan niet kan vinden op de website. Maar mijn 3% korting loopt nog 2 jaar. Om aan die 10% fokkers korting te komen moet ik wel voor minimaal €100 bestellen.Stropdas schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:24:
[...]
Ik had 5% kortingsprogramma gekocht en die was verlopen. na aanmelden met mijn account kwam hij gelijk met de melding dat kortingsprogramma was afgelopen en ik een nieuwe kon aangaan. bij duitse site dus 8%. Heb even bij die fokkerskorting gekeken. Ik weet niet of dat te combineren is met die 8% korting. Je moet ook een fokkersbewijs opsturen. Wel heb ik het idee dat ze megawinsten maken ondanks die korting die ze weggeven. Heb vorig jaar ook eens de Tigerino kattenbakkorrels (silikaat) gezien in aanbieding voor 2euro per zak. Beetje spijt dat ik er toen niet veel heb ingekocht, maar nu zijn die weer stuk duurder ondanks de korting
Ik bestel al vrijwel altijd voor minimaal 100euro voor de BULKkorting. Per jaar zit ik denk ik wel op de 500euro als het niet meer is. Ik denk dat je geen keus hebt voor een ander spaarprogramma vanwege een lopend programma. Op de Nederlandse en Duitse site kreeg ik beide die melding alleen met verschillend percentage. Om als fokker daar bekend te worden moet je officieel fokker zijn en bij honden bijv. komt het er op neer dat je een eigen bedrijf hebt als ik het begrijp. Omdat te doen voor 10 korting is dan de moeite niet waard. Mocht iemand een andere manier weten om toch die 10% fokkerskorting te kunnen krijgen dan hoor ik het graagCatanan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:26:
[...]
Ik denk dat die korting wel te combineren valt, want nu krijg ik ook die 3% en 10% fokkers korting. Die fokkers korting kreeg ik nadat ik het bewijs van mijn kennel registratie had gestuurd. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik dat spaarplan niet kan vinden op de website. Maar mijn 3% korting loopt nog 2 jaar. Om aan die 10% fokkers korting te komen moet ik wel voor minimaal €100 bestellen.
Nog altijd een stuk duurder dan duitse webshopsqwerty1 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:03:
Wow die is echt een stuk goedkoper! Thanks voor de tip
[ Voor 24% gewijzigd door Cyclonic op 01-10-2015 00:09 ]
Bedankt voor de tipDaanMila schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:44:
Ik heb al een aantal keer bij Zoofast.nl brokjes voor mijn katten besteld.
Ik heb ook een bestelling geplaatst om eens te proberen. Veterinary voer voor bijna dezelfde prijs als gewone RC per kilo, ik ben benieuwd! Dank voor de tip!DaanMila schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:44:
Ik heb al een aantal keer bij Zoofast.nl brokjes voor mijn katten besteld. Ze hebben erg veel keus, ook de betere merken voer.
http://www.zoofast.nl/cha...sentreprises-c-26_41.html
Het is een Pools bedrijf, de website oogt klungelig, niet alles is goed vertaald en hij werkt niet handig maar ze zijn wel goedkoop.
Ook oa het dieetvoer van Royal Canin is daar voordeliger dan bij Zooplus.
Je moet wel rekening houden met een langere levertijd. Ik heb de laatste keer op 21 september besteld en vandaag 30 september is het bezorgd door DPD. Tussendoor word je door middel van mailtjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Helaas niet voor onze katten, de Urinary S/O 9kg is een stuk duurder dan bij zooplus en de veterinary diet lijn van RC verkopen ze niet.rayvonrk schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:04:
Bij rakuten.de voor de kat royal canin fit €38,- incl verzending naar nederland. De rest van de lijn verkopen ze ook ver onder de prijs in NL, verzending vanuit oostenrijk.
http://www.rakuten.de/pro...t-32-10kg-1070963305.html
Ontvang nu bij een bestelling van minimaal € 39,- een zomers Notitieblokje helemaal gratis!
Het enige dat je moet doen is de onderstaande actiecode in je winkelwagen gebruiken.
Actiecode: BLOKJE-16
geldig t/m 27-7
Edit:
Vergeet niet om 60 g Whiskas Temptations rund gratis toe te voegen aan je bestelling! Dit doe je door de volgende actiecode toe te voegen in jouw winkelwagen: WHISKAS-5
geldig t/m 25-7
[ Voor 28% gewijzigd door Ploink op 22-07-2016 05:19 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq