Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, videos kijken etc etc.. Het zal niks zwaars worden, zoals BF4 etc, want die speel ik op de PS4. Het gaat dus meer om spellen als TF2, CS:GO etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst rond de 600 euro te denken. Nadat ik zelf, met wat hulp, wat bij elkaar gezocht had, kwam ik rond de 700 euro, waar nu mijn max ligt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord/monitor/geluid gaat mee. Gaat dus echt om de PC zelf. Ook neem ik nog een 120Gb Samsung EVO mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf was ik hierop uitgekomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ondanks mijn budget, wil ik wel echt een intel PC. Heb een aantal mindere ervaringen met AMD, en ik ben nou eenmaal een intel-fanboy
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
vooralsnog niet.
Alvast bedankt!
Tom
Gamen, internetten, videos kijken etc etc.. Het zal niks zwaars worden, zoals BF4 etc, want die speel ik op de PS4. Het gaat dus meer om spellen als TF2, CS:GO etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst rond de 600 euro te denken. Nadat ik zelf, met wat hulp, wat bij elkaar gezocht had, kwam ik rond de 700 euro, waar nu mijn max ligt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord/monitor/geluid gaat mee. Gaat dus echt om de PC zelf. Ook neem ik nog een 120Gb Samsung EVO mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf was ik hierop uitgekomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-DS3H | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Sharkoon BD28 Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 73,88 | € 73,88 |
| 1 | Sharkoon WPM600 V2 | € 48,47 | € 48,47 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 691,71 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ondanks mijn budget, wil ik wel echt een intel PC. Heb een aantal mindere ervaringen met AMD, en ik ben nou eenmaal een intel-fanboy
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope
Ga je overklokken?
vooralsnog niet.
Alvast bedankt!
Tom
[ Voor 56% gewijzigd door Tomtomkrab op 01-12-2014 16:53 ]