Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
smartphone
Wat is je budget?
budget is geen issue.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een iphone 4s en doe daar veel mee, gebruik veel apps met eigen functionaliteiten, amper spelletjes, meerdere gedeele agenda's, email en whatsapp
Wat heb je zelf al gevonden?
nog geen idee
Welke vragen heb je hier nog over?
nvt
Op dit moment bezit ik een iphone 4s en gebruik deze volop.
Veel mail, veel whatsapp, veel twitter en facebook, veel contacten, meerdere gedeelde agenda's met andere applegebruikers/iphonegebruikers.
Nu mag ik mijn 4s vervangen maar ik wil geen 5 of 6 of 6plus want die toestellen zijn mij veel te groot!
mijn 4s past maar net fatsoelijk in mijn binnenzak van het colbertje.
Welk toetstel is een goede modere vervanging zonder dat het groter dan een 4s gaat worden?
een "uitdaging" is dat ik meerdere gedeelde agenda's in mijn telefoon heb staan.
Die agenda's zijn allemaal op andere apple devices / andere apple gebruikers en zijn volgens mij gekoppeld middels het apple id.
het is een absoluut vereiste dat ik die meerdere agenda's kan blijven delen en bewerken met de andere gebruikers.
de apps die ik gebruik zijn volgens mij inmiddels op alle besturingssytemen te draaien en te vinden in de betreffende appstores.
Welk besturingssysteem het toestel draait is voor mij totaal niet relevant.
Wie o wie heeft er enige tips/suggesties.
Bij voorbaat dank,
Ik zoek een?
smartphone
Wat is je budget?
budget is geen issue.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een iphone 4s en doe daar veel mee, gebruik veel apps met eigen functionaliteiten, amper spelletjes, meerdere gedeele agenda's, email en whatsapp
Wat heb je zelf al gevonden?
nog geen idee
Welke vragen heb je hier nog over?
nvt
Op dit moment bezit ik een iphone 4s en gebruik deze volop.
Veel mail, veel whatsapp, veel twitter en facebook, veel contacten, meerdere gedeelde agenda's met andere applegebruikers/iphonegebruikers.
Nu mag ik mijn 4s vervangen maar ik wil geen 5 of 6 of 6plus want die toestellen zijn mij veel te groot!
mijn 4s past maar net fatsoelijk in mijn binnenzak van het colbertje.
Welk toetstel is een goede modere vervanging zonder dat het groter dan een 4s gaat worden?
een "uitdaging" is dat ik meerdere gedeelde agenda's in mijn telefoon heb staan.
Die agenda's zijn allemaal op andere apple devices / andere apple gebruikers en zijn volgens mij gekoppeld middels het apple id.
het is een absoluut vereiste dat ik die meerdere agenda's kan blijven delen en bewerken met de andere gebruikers.
de apps die ik gebruik zijn volgens mij inmiddels op alle besturingssytemen te draaien en te vinden in de betreffende appstores.
Welk besturingssysteem het toestel draait is voor mij totaal niet relevant.
Wie o wie heeft er enige tips/suggesties.
Bij voorbaat dank,