Advies home cinema set gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 637626

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een home cinema set voor op mijn slaapkamer. Het moet aan de volgende eisen voldoen:
- Wanneer ik mijn laptop dmv een HDMI-kabel aansluit op de tv wil ik het geluid van mijn laptop op de home cinema set kunnen horen.
- De home cinema set moet sowieso met mijn telefoon (& eventueel laptop) te koppelen zijn, zodat ik simpel muziek vanaf mijn telefoon of laptop af kan spelen en dat ik ook goed geluid heb.

Ik heb er niet veel verstand van, maar toen ik op Google zocht hierop leek vooral het eerste punt een probleem op te leveren. Het tweede kan via Bluetooth of Wi-Fi lijkt me?

De apparaten waarmee het moet werken zijn de volgende:
TV: Sony KDL-32EX500 (geen Wi-Fi)
Telefoon: Samsung Galaxy S5
Laptop: Acer Aspire V5-571P-323b6G50MASS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

Je kan toch je laptop aan je AV receiver hangen en dan via daar het beeld naar je TV, net zoals je je Game console of Decoder zou aansluiten. Dat kan elke AV receiver, is weer een zorg minder voor puntje 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-07 22:29
1. Kan eigenlijk elke homecinema set wel. (laptop naar tv met HDMI kabel. Vervolgens de TV verbinden met de home cinema set d.m.v een optische kabel.)

Ook hebben meeste home cinema set tegenwoordig een HDMI in en uitgang zodat je hem gewoon door kan lussen naar de TV. (maar geluid van de tv gaat dan volgens mij niet weer terug naar de Home cinema)

2. bluetooth kan inderdaad of gewoon een doodnormale kabel gebruiken. (mini-jack kabeltje of wederom een optische kabel gebruiken)

don't mind me