Ik zoek een?
Een portable speaker
Wat is je budget?
Onder de 40 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek afspelen, fimpjes, puur omdat mijn tablet en telefoon speakers te zacht zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb vroeger de pricewatch: X-Mini II Capsule Speaker Zwart gehad, die was voor mijn gevoel best goed , echter is hij nu kapot (de aansluiting is niet meer goed) en vond ik de 3.5mm aansluiting wel beetje kort, liefst zou ik ook bluetooth willen.
Wat ik dan verder heb gevonden:
pricewatch: Trust Portable Boombox €40
productreview: Creative D100 (Zwart) review door 3raser €40
pricewatch: XMI X-Mini MAX II Zwart 2.0 (Zwart) €35
Echter zou ik het liefst onder de 30 euro uit willen komen maar aangezien het aanbod dan best laag was dacht ik, ik verhoog het budget maar. Dan leef ik maar een weekje op water en brood om het verschil terug te verdienen
Verder had ik nog:
pricewatch: Philips SoundShooter SBT30 €30
en iemand raadde me ook de Earson Bluetooth speakers aan, (staat wel voor iphone 6 maar dat lijkt me natuurlijk niet alleen daarvoor..)
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html €25
Daar was ik wel in geïntresseerd maar ik weet niet of die goed zijn, misschien iemand die dat weet?
Bij voorbaat dank!
Gr. James
Een portable speaker
Wat is je budget?
Onder de 40 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek afspelen, fimpjes, puur omdat mijn tablet en telefoon speakers te zacht zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb vroeger de pricewatch: X-Mini II Capsule Speaker Zwart gehad, die was voor mijn gevoel best goed , echter is hij nu kapot (de aansluiting is niet meer goed) en vond ik de 3.5mm aansluiting wel beetje kort, liefst zou ik ook bluetooth willen.
Wat ik dan verder heb gevonden:
pricewatch: Trust Portable Boombox €40
productreview: Creative D100 (Zwart) review door 3raser €40
pricewatch: XMI X-Mini MAX II Zwart 2.0 (Zwart) €35
Echter zou ik het liefst onder de 30 euro uit willen komen maar aangezien het aanbod dan best laag was dacht ik, ik verhoog het budget maar. Dan leef ik maar een weekje op water en brood om het verschil terug te verdienen
Verder had ik nog:
pricewatch: Philips SoundShooter SBT30 €30
en iemand raadde me ook de Earson Bluetooth speakers aan, (staat wel voor iphone 6 maar dat lijkt me natuurlijk niet alleen daarvoor..)
http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html €25
Daar was ik wel in geïntresseerd maar ik weet niet of die goed zijn, misschien iemand die dat weet?
Bij voorbaat dank!
Gr. James