Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Verwijderd
Heb je geen dvd-brander of lezer nodig om software te installeren?
En de HDD zou ik persoonlijk naar 1tb zetten aangezien dat dit best wel een overkill is.
En welke games zou je dan willen spelen dan kan ik rekening houden met de videokaart.
En je zei dat je pc niet te veel geluid moest maken is het dan niet verstandig om een processor koeler te doen?
Ik weet ook niet of je al een besturingssysteem hebt anders moet je Windows 8.1 er bij kopen en office 365
De SSD is ook een goede keuze.
Jouw inten geheugen zou ik persoonlijk naar 16GB doen.
Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik ze graag.
,Thijs
En de HDD zou ik persoonlijk naar 1tb zetten aangezien dat dit best wel een overkill is.
En welke games zou je dan willen spelen dan kan ik rekening houden met de videokaart.
En je zei dat je pc niet te veel geluid moest maken is het dan niet verstandig om een processor koeler te doen?
Ik weet ook niet of je al een besturingssysteem hebt anders moet je Windows 8.1 er bij kopen en office 365
,Thijs
In anders heb ik die wel.Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik ze graag.
Wat is volgens jou daarvan het voordeel? Een gemiddelde gamepc zit prima met 8GB. 16GB aanraden is dan geld over de balk smijten. Alleen bij VM's en intensief videobewerken kan het nuttig zijn.Jouw inten geheugen zou ik persoonlijk naar 16GB doen.
Daarnaast, over de grootte van de HDD, daarover kan TS vast zelf een oordeel vellen. Wat voor de één overkill is, is voor de ander net aan voldoende.
Een aftermarket CPU koeler lijkt me inderdaad geen slecht idee.
@ThijsOGS
Waarom 16GB intern geheugen? Dat lijkt me aardig overkill voor gamen.
Zelf installeer ik windows middels een usb stick en heb ik al mijn games op steam. Denk aan spellen als Battlefield 4, Crysis 3.
Waarom 1 TB, ik wil graag veel data: Spellen en films en muziek op kunnen slaan en in prijs scheelt het weinig.
@br00ky
Welke processor koeler raad je aan? Een vriend heeft de Tranquillo gelid rev. 2
Waarom 16GB intern geheugen? Dat lijkt me aardig overkill voor gamen.
Zelf installeer ik windows middels een usb stick en heb ik al mijn games op steam. Denk aan spellen als Battlefield 4, Crysis 3.
Waarom 1 TB, ik wil graag veel data: Spellen en films en muziek op kunnen slaan en in prijs scheelt het weinig.
@br00ky
[ Voor 12% gewijzigd door mobstaa op 01-12-2014 16:01 ]
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Deze HDD biedt 100% meer opslag ruimte terwijl hij maar 50% duurder is. Met 2TB weet je tenminste zeker dat je genoeg hebt. Processorkoeler zou inderdaad kunnen maar deze kast is zelf ook al vrij stil dus dit is niet perse nodig. 16GB geheugen is overkill. Daarnaast is dat spul nogal duur de laatste tijd dus ik zou eerst zeker bij 8GB blijven. Er kan daarnaast later heel eenvoudig nog twee keer 4GB bijgeprikt worden.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:53:
Heb je geen dvd-brander of lezer nodig om software te installeren?
,Thijs
Ryzen 3600 - GTX1060
Verwijderd
Oke maar 16GB is zeker beter voor de toekomst maar ja in de toemkomst kan je er ook makkelijk Inter Geheugen er bij zetten dus ja jouw keus.
En als jij veeeeel films op je hdd wilt zetten ja dan kan je beter gaan voor een 2tb
,Thijs
En als jij veeeeel films op je hdd wilt zetten ja dan kan je beter gaan voor een 2tb
,Thijs
Voor de toekomst is het ook beter om een CPU van 1000 euro erin te zetten en 2 videokaarten van 1000 euro. Alleen weegt dat voordeel niet echt op tegen de prijs.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:01:
Oke maar 16GB is zeker beter voor de toekomst maar ja in de toemkomst kan je er ook makkelijk Inter Geheugen er bij zetten dus ja jouw keus.
,Thijs
Ryzen 3600 - GTX1060
Dat is een prima ding. Niks op aan te merken. Eventueel een pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition / pricewatch: Scythe Mugen 4 / pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO, maar gezien de prijs van de Gelid zou ik niet verder kijken. Die eerste twee zijn sowieso vrij dik voor een niet-overkloksysteem als de jouwe.mobstaa schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:59:
@br00ky
Bedankt allemaal.
Wel nog even de vraag:
Welke GTX 970 kan ik het beste kiezen en waarom niet bijvoorbeeld de R9 290X, deze is volgens mij goedkoper en het top model van AMD?
Wel nog even de vraag:
Welke GTX 970 kan ik het beste kiezen en waarom niet bijvoorbeeld de R9 290X, deze is volgens mij goedkoper en het top model van AMD?
Als je overweegt een 290X te nemen, zou ik dat niet doen. Een 290 nonX is maar ietsje minder krachtig maar ook weer een smak goedkoper. Bedenk wel dat die meer stroom verbruiken en warmer worden. Ook zijn ze niet passief tot een bepaald aantal graden.
Voor mij maakt dat allemaal weinig uit en zou ik momenteel nog steeds voor een 290 gaan, aangezien die veel meer knal-voor-prijs zijn, maar ik kan me ook perfect indenken dat mensen andere dingen belangrijk vinden, zoals passiviteit tot zoveel graden.
Voor mij maakt dat allemaal weinig uit en zou ik momenteel nog steeds voor een 290 gaan, aangezien die veel meer knal-voor-prijs zijn, maar ik kan me ook perfect indenken dat mensen andere dingen belangrijk vinden, zoals passiviteit tot zoveel graden.
Pagina: 1