Gamepad?

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Wat is volgens jullie de beste gamepad.
Met welke heb je goede ervaringen?

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
welke of wat voor games speel je ??
das namelijk wel fijn om te weten

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
De Microsoft Sidewinder freestyle pro heb ik.
Nogal lomp ding in het begin maar dat wend.
Die heeft ook sensors: vb: in een racespel als je met je gamepad naar links gaat, gaat je wagen ook naar links. :)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

de PS2 gamepad en dat soort gamepads. Die zijn er ook voor pc te krijgen >:) Gebruik nu een N64 gamepad (nou jah, ziet er hetzelfde uit met zelfde knopjes etc.) en dat werkt ook best lekker, alleen is de analoge stick een beetje stroef (maar dat is bij normale N64 pads ook dus is een aardige kopie :P )

MechWarrior || Monsters Game

• gkros
Fifa en schieten wordt hier veel gedaan.

Verwijderd

microsoft die sidewinder gamepad pro, die zilvere met analog pad. Ziet er lekker strak uit en die analoge pad werkt erg relaxed. Kzou iig nooit een pad met zo'n klikkende 4puntsdruktoets nemen dat werkt voor geen meter

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

mijn pad heeft dus beide, voor rpg's is vierpunts handiger vindt ik. Voor bijna alle 2D spellen trouwens :P

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

ik gebruikte een joyjoypadje een Logitech thunderpad digital ofso.. is wel een grappig ding niet duur en werkt, maar nu heb ik een krachtteruggeefknuppelt >:) das helemaal humor voor vliegspellen alleen NFS lukt me niet echt met een knuppeltje }:O

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:47 schreef GambitRS het volgende:
mijn pad heeft dus beide, voor rpg's is vierpunts handiger vindt ik. Voor bijna alle 2D spellen trouwens :P
voor 2d jah dat klinkt logisch, voor de echte DOS-nostalgie gebruik ik dan toch een toetsenbord :P

ik kwam laatst trouwens een schemaatje tegen om de n64-controller op je gameport te zetten lijkt me ook nog wel geinig om dat een keertje te doen heb iemand ie misschien nog?

• gkros
En zo`n gamepad die trillingen geef is dat wat?
Wat ik nu heb is een sidewinder die bevalt prima hij gaat alleen een beetje raar doen,maar ja wat wil je hij wordt ook af en toe bijna fijn geknepen. :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Forcefeedback is wel leuk als je aan het racen en voetballen bent,ik heb zo'n El Cheapo PSXlook a like gamepad gehaald voor 25 gulden.
Die bevalt prima.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Pagina: 1