Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenovo T520 eSata USB combo-port

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 18:57
Na het bestellen van 2 niet werkende kabels toch maar even een topic.

Ik wil mijn Lacie NAS aansluiten op mijn T520 laptop voor het kopiëren van data. Op deze laptop zin een zogenaamde eSATA/USB combo poort, zie ook plaatje hier beneden.

Ik kan nergens de bijbehorende kabel vinden, iemand ervaring met deze laptop/poort?

Afbeeldingslocatie: http://dalphes.nl/esata.jpg

Toevoeging, het is NIET deze poort:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/76/Esatap_port.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door paradoXical op 01-12-2014 15:25 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:10
Past een normale USB kabel niet? Ik heb een tijdje zitten zoeken, maar vind niet echt iets speciaals.
Wat niet inhoud dat het niet bestaat overigens, maar de Lenovo support site koste me iets te veel tijd.

• paradoXical
jopie schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:21:
Past een normale USB kabel niet? Ik heb een tijdje zitten zoeken, maar vind niet echt iets speciaals.
Wat niet inhoud dat het niet bestaat overigens, maar de Lenovo support site koste me iets te veel tijd.
Ja USB op deze poort werkt wel, maar met 28 mb/s (is een USB 2.0 poort). Ik moet video-beelden kopiëren voor analyse, 30 GB / stuk. Vorige week mijn pc op werk, en direct op de SATA poort van de NAS aangesloten, 150 mb/s gaat een stuk relaxter. Ik wil dat voor deze T520 laptop dus ook via SATA doen!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
Kleine bump. Zit bijna te denken om maar via UTP te gaan werken, dit is tenminste 1gpbs. Lenovo is ook niet echt (snel) behulpzaam.