Vroeger bestelde ik veel van mijn componenten bij Salland. Vorig jaar had ik ook een aantal zaken besteld en netjes afgerekend met iDeal om vervolgens te horen dat de producten niet op voorraad waren. Deze producten waren echter wel op voorraad bij de hoofdleverancier en Salland wist destijds al dat zij falliet zouden gaan. Mijn producten zijn nooit besteld of geleverd en na veel discussie zou ik een bestedingstegoed krijgen uit de magazijn voorraad, iets dat ik niet wilde want ik heb voldoende USB kabels en USB rakettenwerpers. Ik wilde gewoon de Steelseries muismat die ik ooit wilde kopen.
Inmiddels is het meer dan een jaar later en is Salland na de doorstart nog vrolijk zieltjes aan het winnen met hun fantastische product aanbod. Mijn bestedingstegoed is echter beperkt tot refurbished producten, dus ik kan de muismat wel bestellen maar dan zal ik daar dubbel voor moeten betalen.
Het is jammer dat Raalte niet om de hoek is anders zou ik de mannen daar even gaan sarren aan de balie. Wees gewaarschuwd. Salland.eu is geen betrouwbare club meer.
Inmiddels is het meer dan een jaar later en is Salland na de doorstart nog vrolijk zieltjes aan het winnen met hun fantastische product aanbod. Mijn bestedingstegoed is echter beperkt tot refurbished producten, dus ik kan de muismat wel bestellen maar dan zal ik daar dubbel voor moeten betalen.
Het is jammer dat Raalte niet om de hoek is anders zou ik de mannen daar even gaan sarren aan de balie. Wees gewaarschuwd. Salland.eu is geen betrouwbare club meer.