Ipad Air 1/2 of Ipad Mini 2+ en 10bit Anime

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Topicstarter
Ik ben jaren lang een uiterst tevreden gebruiker geweest van mijn ipad2 maar nu begint het beestje van zijn pluimen te verliezen.

Dus ben ik op zoek naar een nieuwe tablet. Nu ik ben begonnen met Anime kijken en vele series heb ik momenteel in 720p/1080p 10bit. Nu enorm veel apparaten kunnen hier niet me overweg onderdaks de hardware decoding.

Mijn ouders hebben een android tabletje, haalt het net met software encoding maar HW decoding is een no-go. Met software decoding redelijk wat framedrops. En ik heb geen zin om alle series te converteren naar 8bit of opnieuw te downloaden.

Ik heb al verschillende tablets getest (high en low end) en voorlopig trekken enkel de windows Tablets de series perfect. (samsung TAB 5, S5, MT8127,...)
Ik ken helaas niemand die beschilkt over een ipad Air of ipad mini 2 of hoger. Ik lees dat er vanaf ios8 ook HW decoding bestaat voor 10bit maar ik zou toch graag zeker weten (ik vind er weinig over op het internet of veel tegenstrijdige informatie)

Dus mijn vraag: zijn er mensen met ipad air die de volgende filmpjes eens kunnen testen en de resultaten tonen? In apple shop mag ik niet testen :( En ik heb meer vertrouwen in de mensen hier dan gewoon op het internet.

Hier kan je samples vinden:

*knip*

Het gaat vooral om framedrops, vloeibaarheid en of artifacts zichtbaar.

Alvast bedankt

Graag verwijzen naar videobestanden uit publiek bron, zo is het moeilijk te onderscheiden van warez.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 10-12-2014 08:21 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 22:35

talin

ES-MA

daar ga je niet heel blij van worden.
ik heb de eerste numero 1 gedownload en met good player op een iPad Air gezet.
iOs 8.1.1

screenshots:
http://cl.ly/image/2S3M3N1Z0F2Y
http://cl.ly/image/0u3D3B0r0Q37
http://cl.ly/image/1U2g3J1p0d3J

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 20:56
Ik heb 1 van je demo filmpjes (1080p) getest met nPlayer op een iPad Air 2. Werkt perfect. Ik moest wel de software decoder gebruiken ipv de hardware decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen of vandaag een Apple iPad Mini Retina 2 ik kijk zelf ook Anime.
Ik zal voor je kijken hoe werkt op mijn iPad.
ik heb in verleden een iPhone 3GS en 4S gebruikt met codec app gaf soms problemen.
Mij ervaring was dat het best was MP4 versie downloaden gaf minste problemen
Ik download mijn anime via Nyaa meestal daar download meestal de MP4 versie mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:03
Zet komende week iOS 8.1.1 erop( kan nog, ios 8.1.2 is sinds vandaag uit, een voorlaatste versie installeren kan nog ongeveer 10 dagen na uitbrengen nieuwe versie). Jailbreak 8.1.1 en dan xbmc erop knallen. Prima speler wat alles kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat wat laat reageer maar denk je beter af bent Windows tablet las laatst dat geen codec meer nodig is was voor Windows 8 voor mkv. Ik zelf via HD player app op zich draaien de films wel redelijk goed alleen bij starten of spoelen dat eventjes traag is HD 720 en 1080 getest.

nieuws: Microsoft geeft Video-app in Windows 8.1 mkv-ondersteuning
Pagina: 1