Strato X64 MySQL ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubro01
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-10 11:50
Ik zie dat Strato veel geld uitgeeft aan TV reclame. Hun marketing budget is blijkbaar groter dan het budget voor server onderhoud. Ik mag namelijk toch wel aannemen dat hun servers niet al te oud zijn en dat die ALLEMAAL van het x64 type zijn? Hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat ze alleen maar x32 mySql ondersteunen?
Alle x64 servers hebben 16 x64 registers en die stellen mij instaat om bepaalde kolommen in mijn databases, samen te voegen, dus i.p.v. een klantID en productID van elk x32, zou ik die nu graag samenvoegen tot een x64 KlantProdID, om maar een voorbeeld te geven. Ook heb ik dan x64 bits voor flags of switches. Het x64 adres bereik is natuurlijk niet nodig, maar wel deze x64 registers. De oude x32 structuur heeft, voor zover ik mij herrinner maar 8 x32 registers. De x64 heeft er 8 extra, dus 16 in totaal.
Mijn databases werken allemaal met nummers, alle tekst is zoveel mogelijk vervangen door een nummer.
Bijvoorbeeld classID+straatnaam is een getal dat verwijst naar de eenmalige opslag van een straatnaam, i.p.v. bij elk record een varchar(32) met straatNaam.

Wie heeft er reeds een overzicht van welke provider x64 mySql ondersteunen, zodat overstappen overwogen kan worden? Wat kunnen we doen om Strato ervan te overtuigen x64 mySQL te ondersteunen? Op vragen geven zij geen antwoord, terwijl als ze een duidelijke reden zouden geven ik, mischien NIET zou overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 15:23
Waarom niet ergens een VPS afnemen (Transip bijv.)? Dan kan je het allemaal zelf inrichten namelijk. Verder kunnen wij uiteraard ook weinig doen aan wat Strato wel of niet ondersteund :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.