Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Smartphoneaccessoire meet luchtkwaliteit en uv-licht

Pagina: 1
Acties:

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
De titel van dit artikel is wat mij betreft erg onduidelijk. Het begrip "luchtkwaliteit" is m.i. nogal veelomvattend, volgens de kickstarter pagina word er echter alleen fijnstof (PM2.5 en PM10), luchtvochtigheid en temperatuur gemeten. Ik stel dan ook voor de term "luchtkwaliteit" te veranderen in "fijnstof" zodat duidelijk is wat er daadwerkelijk gemeten word, en je niet naar de kickstarter pagina hoeft te gaan om te zien wat ze doen. De tekst "Op basis van de metingen worden suggesties gegeven: zo wordt bijvoorbeeld aangeraden om een raam open te zetten als er binnenshuis een open haard wordt aangezet en er te weinig ventilatie is." suggereert voor mij bijvoorbeeld ook dat ze CO2 en CO meten, want dat zegt ook iets over de luchtkwaliteit, maar dat doen ze niet.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Aangezien fijnstof een belangrijke indicatie van de luchtkwaliteit is, zie ik niet zoveel reden de titel te wijzigen. Ik heb wel in de tekst nadrukkelijker naar voren gehaald dat het om fijnstofmetingen gaat. nieuws: Smartphoneaccessoire meet luchtkwaliteit en uv-licht