2e proxy opzetten

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik wil een 2e proxy opzetten, die 2e proxy moet dan naar mijn 1e toe flushen. Dat is het probleem niet lijkt me, maar hoe kan ik dan onderscheid maken op de stats van de 1e proxy tussen mijn eigen blokjes en de blokjes van de 2e proxy?

...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Als die pproxy #2 op jouw pc draait en dus hetzelfde ip heeft als je eigen blokjes kan je daar geen onderscheid meer tussen maken.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Haranaka
Ik kan ze wel op een andere poort gaan flushen, dan komen ze toch anders in de logs? en dan moet er toch onderscheid tussen kunnen worden gemaakt bij het berekenen van de stats?

edit:
:
Heb even naar de logs gekeken, de poorten komen niet in de logs terecht. Maar de client versies wel! Kan ik daar niet iets mee?

...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
heb je 2 nics in je pc zitten ? je kan namelijk wel die proxy binden aan ip's.

• Haranaka
ja ik heb wel 2 nics, maar 1 voor intern netwerk en 1 vor buiten. beide proxys wil ik voor buiten toegankelijk houden.

Wat ik wel kan doen is op een interne bak een 3e proxy draaien en de koe die draait op mijn server daarnaartoe laten flushen. En dat die 3e proxy ze weer terug flushed naar mijn 1e.

Een beetje omslactig lijkt me.

...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op woensdag 13 juni 2001 16:41 schreef Haranaka het volgende:
Ik kan ze wel op een andere poort gaan flushen, dan komen ze toch anders in de logs? en dan moet er toch onderscheid tussen kunnen worden gemaakt bij het berekenen van de stats?

edit:
:
Heb even naar de logs gekeken, de poorten komen niet in de logs terecht. Maar de client versies wel! Kan ik daar niet iets mee?
Dat werkt alleen als de versies van de clients die op pproxy #1 flushen zeker weten anders zijn dan van de clients die op pproxy #2 flushen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DukeBox
  • Niet online
Leg eerst eens uit waarom je dat wilt doen ? misschien zijn er eenvoudigere oplossingen voor.

• Haranaka
ik heb een groepje mensen in mijn subteam die samen werken een sub-sub team zou je kunnen zeggen. Geen van hun hebben de mogelijkheid zelf tot het opzeten van een proxy. Maar zij willen wel graag individuele stats, en ik wil ze die wel geven.

...

• DukeBox
  • Niet online
Je kan toch die users eruit filteren uit je log (striplog of advgrep) en die in een andere dir plaatsen waar ook een ppstats staat ? Kan gewoon met 1 perproxy.

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

Onder Linux is het mogelijk om meerdere ip-adressen aan een interface te hangen.... Misschien dat dat bij jou ook mogelijk is ?

• DukeBox
  • Niet online
win2k kan dat ook, maar dan moet je wel meerdere ip's hebben.. en dan was dit hele probleem er niet geweest.

• Haranaka
wha ik zet wel 3 proxy's op, lijkt me de simpelste methode

...

Pagina: 1