Toon posts:

Nieuwe graphic card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een GTX 960 4GB. Wil met deze kaart de nieuwste games kunnen spelen op ultra en met een goede fps, maar ik weet niet of deze kaart gaat werken met mijn pc.

Wat is je budget?
Ongeveer €350

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste wil ik Nvidia gebruiken.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel QUAD CORE X5450 @ 3.16 Ghz
8GB - 16GB RAM memory
Samsung SSD EVO 250GB
MSI GeForce GTX 760 Gaming,2GB
Uitbreidingssloten: 2 PCI Express (PCIe) x16 graphics,
1 PCIe x8 (x4 electrical) slot, 1 PCIe x1 slot, 3 PCI slots
875 Watt Power
Windows 7 Pro 64bit

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 11:45 ]

Verwijderd

De GTX960 is nog niet uit.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:30
zoals gezegt de gtx960 is nog niet uit.(ze zeggen feb/maart 2015) je kan eventueel voor de 970 gaan.(ong 330-350 euro). en daar kan je prima mee gamen. alleen weet ik niet of een xeon goed is voor gaming.

Verwijderd

Topicstarter
maar de combinatie van 970 en Xeon kan dat fout gaan? Kan de rest van mijn pc de kaart aan?

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 17:07
waarom heb je een xeon voor game gepakt. Ik zie dit steeds vaker. Je hebt er echt niks aan bij game. pak dan een i5 k of als je echt wilt een i7 k maar een xeon ik zie daar niet echt het nu van in. maar misschien heb je een reden.

• baxic
Je pc zou de kaart gewoon aankunnen hoor. Alleen vind ik je processor keuze raar. je zou er 2 in kunnen stoppen als je zou willen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, het is een oude pc die ik tot mijn beschikking had (workstation). Heb toen destijds alleen de videokaart aangepast. Zat er zelf ook over na te denken om een compleet nieuwe pc samen te stellen, maar dat vind ik momenteel te duur.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat hierboven gezegd is, een 970 is een leuke kaart en past in je budget. Als je minder wil uitgeven, een 290 van AMD. Die zijn recent een stuk goedkoper geworden. Op FHD is een 970 de betere van een 290, maar daarboven is een 290 zowaar krachtiger.

Verwijderd

Topicstarter
maar de combinatie van Xeon en de 970 bijv. Ga ik dat erg terug zien in performance? Zou je niet zeggen spaar door voor een nieuwe pc? Mijn plan is namelijk om eerst deze kaart aan te schaffen en in een later stadium een nieuwe pc waarin ik de grafische kaart ga plaatsen.

• baxic
ik zou voor de 970 gaan is een perfecte kaart voor je budget. vooral als je kijkt naar prijs kwaliteit.
En ik zou altijd een nvidia kiezen boven een amd maar dat is persoonlijke smaak.

En nee ik zou gewoon de kaart kopen en dan sparen voor een nieuwe mb + processor.

[ Voor 18% gewijzigd door baxic op 01-12-2014 13:22 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik zou je GPU dan nog wel proberen te verkopen. Dat ding is gewoon nog te koop in winkels, dus daar kan je nog een leuk bedrag voor krijgen. Hoeveel mag overigens op het forum niet besproken worden, maar is vrij eenvoudig te achterhalen met de V&A.

Verwijderd

Topicstarter
Oke helemaal top bedankt!
Pagina: 1