Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allen,

Ik zit met een vooralsnog niet oplosbaar probleem.

Mijn AVR 171 receiver van harman kardon (geniaal apparaat overigens) weigert sinds kort iedere functionaliteit van Airplay. het vreemde is echter dat streamen met bijvoorbeeld Windows Media Player wel werkt.

hieronder even een korte omschrijving en uitleg hoe alles in elkaar steekt.

Internet van KPN middels een V9 experia box.
AVR receiver bekabeld aangesloten op V9.

Laptop, Ipad en telefoons draadloos verbonden.
Apple TV draadloos verbonden.

De communicatie tussen mijn Apple producten en de Apple TV werkt vlekkeloos.
HK communiceert ook prima met laptop (gedeelde map aangemaakt om te streamen etc.) echter werkt de Airplay functionaliteit van de HK niet meer.

IP adres vastgezet, DHCP aan én uit geprobeerd, mocht allen niet baten.
Uur aan de lijn gehangen met technische helpdesk KPN, wellicht dat zij een blokkade in de V9 hadden, dit was echter niet het geval.

Iemand enig idee?

Indien nodig geef ik graag aanvullende info!

Mvg,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:22

Audione0

Strijdt der titanen

Is je telefoon recent voorzien van een nieuwere IOS versie?

Misschien dat je receiver hier "nog" niet mee overweg kan?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Heb je de versterker al eens helemaal uit gezet, dus de stekker uit het stopcontact gehaald? Dit wil bij mijn Pioneer wel helpen met Airplay problemen.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvermeul
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-03-2015
Heb je het inmiddels opgelost? Zie bij mij sinds aankoop namelijk al geen Airplay.

Hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allen.

Heb sinds vandaag een nieuwe AVR 171 van Harman Kardon ontvangen. Ik ben nu aan het testen. De apple tv herkent de airplay functionaliteit wel. Itunes vanaf mijn laptop (windows) en Iphone + Ipad vooralsnog niet. Ik houd een ieder op de hoogte.

Ps. Het probleem was niet te verhelpen, dus vandaar een nieuw product van HK ontvangen. Viel nog binnen de garantie periode.

Gr. Mike