Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor thuis/werk (budget 600,- á 700,-)

Pagina: 1
Acties:

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Sinds een paar weken op ons zelf gaan wonen en nu opzoek naar een laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
Hij wordt in eerste instantie voor surfen, muziek luisteren en office programma's gebruikt. Op den duur wil ik er ook thuis mee gaan werken. Hiervoor gebruik ik photoshop en autocad als zwaarste programma's. Beeld kwaliteit is ook zeker belangrijk!!

Wat is je budget?
Het budget ligt tussen de 600,- á 700,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis gebruikt worden en bijna nooit buitens huis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur gaat uit naar de merken Acer, Asus, HP en Lenovo (alternatieven mag altijd). Minimaal intel core i5 en het liefst 17" beeldscherm.

Bij de mediamarkt de HP Pavilion 17-f035nd gezien en via het internet de Lenovo Thinkpad Edge E540

Geen idee of deze geschikt zijn of dat er nog betere opties zijn?
Een dvd speler/brander is een must, zit deze bij de E540?

• diederick89
Ik zit nu te kijken naar deze: pricewatch: Asus R751LN-T4022H

Het valt mij op dat de mediamarkt als goedkoopste staat aangeschreven, maar deze laptop een Intel HD Graphics 4400 videokaart heeft. Dit in tegendeel tot de laptop bij redcoon die hem aanbied met een NVIDIA GeForce GT840M.

En is deze full HD?

Zijn er nog vergelijkbare laptops als deze?

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:15

ITsEZ

parttime all-rounder

diederick89 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:22:
Ik zit nu te kijken naar deze: pricewatch: Asus R751LN-T4022H

Het valt mij op dat de mediamarkt als goedkoopste staat aangeschreven, maar deze laptop een Intel HD Graphics 4400 videokaart heeft. Dit in tegendeel tot de laptop bij redcoon die hem aanbied met een NVIDIA GeForce GT840M.

En is deze full HD?

Zijn er nog vergelijkbare laptops als deze?
Als je het mij vraagt ziet dit er uit als een prima laptop, Asus heeft op zich ook een goede reputatie. Mediamarkt verkoopt hetzelfde model, ik zou dus zeggen dat dit eerder een fout is in de beschrijving van de mediamarkt dan dat redcoon een betere verkoopt o.i.d. Resolutie is 1920 x 1080 dus full hd, lijkt me een perfecte laptop voor jou doeleinde ;)

What you see is always what you get.

• diederick89
Ik zit er nu over te twijfelen om deze aan te schaffen: http://www.paradigit.nl/l...2m_channel=102&s2m_type=3

Kan er helaas zeer weinig over vinden. Iemand die er wat meer van weet?

Enige nadeel is dat hij 15,6 inch scherm heeft.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://www.notebookcheck....book-Review.124524.0.html

Hier een review, volgens mij ook min of meer dezelfde hardware als in het model dat Paradigit aanbiedt.

Scherm valt tegen zo te zien, maar voor de rest mooie hardware.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 19-12-2014 11:37 ]