"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dat kan - om vergissingen te verbeteren - erg nuttig zijn, maar het kan er ook toe leiden dat mensen (bewust) onnodig hun reacties verplaatsen, met als gevolg dat een discussie onleesbaar wordt en tot miscommunicatie kan leiden. Dat gezegd hebbende, ben ik het an sich met je eens dat het zeker nuttig kán zijn.
Your Friendly Neighborhood Moderator
(Schrijvend als bezoeker vd site)
Je doelt op de frontpage, toch?
Dan loop je het gevaar dat mensen hun reactie gaan verplaatsen naar 'beter scorende' subthreads, of juist naar een die minder diep is zodat het meer opvalt. Dat, plus inderdaad miscommunicatie zouden voor mij redenen zijn het niet te willen.
Voor de ene keer dat het per ongeluk fout gaat, zou ik 'gewoon' de reactie op de juiste plaats te herhalen en de oude leeg halen.
Kunnen verplaatsen is erg handig voor de ene keer dat het fout gaat, maar dan alleen als iedereen de mogelijkheid naar eer en geweten zou gebruiken (dan wel goed gebruikt zonder mis te klikken).
Je doelt op de frontpage, toch?
Dan loop je het gevaar dat mensen hun reactie gaan verplaatsen naar 'beter scorende' subthreads, of juist naar een die minder diep is zodat het meer opvalt. Dat, plus inderdaad miscommunicatie zouden voor mij redenen zijn het niet te willen.
Voor de ene keer dat het per ongeluk fout gaat, zou ik 'gewoon' de reactie op de juiste plaats te herhalen en de oude leeg halen.
Kunnen verplaatsen is erg handig voor de ene keer dat het fout gaat, maar dan alleen als iedereen de mogelijkheid naar eer en geweten zou gebruiken (dan wel goed gebruikt zonder mis te klikken).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nu ben ik geen devver, maar ik zie hier wel wat haken en ogen. Want wat ga je doen met eventuele reacties op jouw reactie? Wil je die meenemen? Dan trek je zo een hele thread om zeep, en dan heb ik 't nog alleen over wat er aan de voorkant gebeurd, dan wil ik nog niet eens weten hoe er databasetechnisch dingen gaan omvallen.
Ik denk dat 't wel heel veel meer voeten in de aarde heeft dan we zo op 't eerste gezicht denken.
Ik denk dat 't wel heel veel meer voeten in de aarde heeft dan we zo op 't eerste gezicht denken.
Als er wordt overwogen om dit te bouwen, zou ik er een tijdsbeperking aan hangen. Zeg binnen 10 minuten na het plaatsen van de reactie. Als je er daarna pas achter komt dat-ie verkeerd staat, pech voor je, had je maar moeten opletten. Dat laatste is nu eigenlijk al aan de orde, opletten waarop je reageert en niet domweg klikken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mja, ik zie het als een leuke optie voor de crew, waarbij de gebruiker kan vragen of zijn reactie verplaatst mag worden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1