Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ow dat is balen. Dan laat hem maar staan.FlipFluitketel schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:25:
In tegenstelling tot wat Dirk zegt kunnen we de gekozen advertentie ook niet aanpassen. We kunnen de feedback wel verwijderen en dan kan er uiteraard een nieuwe geplaatst worden (en dan met de juiste advertentie).
FlipFluitketel schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:25:
In tegenstelling tot wat Dirk zegt kunnen we de gekozen advertentie ook niet aanpassen. We kunnen de feedback wel verwijderen en dan kan er uiteraard een nieuwe geplaatst worden (en dan met de juiste advertentie).
Ik zei oplossen, niet aanpassen. Wat jij hier voorstelt is ook een oplossing, alleen wat minder gebruikersvriendelijk.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Hoe weet Tweakers trouwens dat ik dat artikel van die persoon heb gekocht. Tis toch niet alsof ik op een koopknop heb gedrukt? Heb alleen maar gecorrespondeerd met de aanbieder middels DM's. Hoe weet Tweakers dan of ik dat product wil en heb gekocht??
En is het mogelijk om alsnog op de juiste advertentie een feedback te geven?
Alvast bedankt.
[ Voor 12% gewijzigd door William_H op 09-12-2014 18:21 ]
Tweakers weet dit waarschijnlijk niet maar ik veronderstel dat als jij het product gekocht hebt de verkoper de advertentie weghaalt en dat kan Tweakers dan weer wel zien (veronderstel ik toch)William_H schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:07:
Klopt, advertentie is ouder dan 2 maanden. Maar dat moet toch niet uit moeten maken?
Hoe weet Tweakers trouwens dat ik dat artikel van die persoon heb gekocht. Tis toch niet alsof ik op een koopknop heb gedrukt? Heb alleen maar gecorrespondeerd met de aanbieder middels DM's. Hoe weet Tweakers dan of ik dat product wil en heb gekocht??
Alvast bedankt.
Dat weten we inderdaad niet. Iedereen die een feedback wil geven ziet alle mogelijke advertenties van jou en zichzelf.William_H schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:07:
Klopt, advertentie is ouder dan 2 maanden. Maar dat moet toch niet uit moeten maken?
Alvast bedankt.
Ik kan er in ieder geval niets meer aan doen, het enige wat ik als mogelijkheid zie is dat de verkoper nog een keer eenzelfde advertentie plaatst en dat je daar dan de feedback op geeft (en de verkoper kan dan die ook kiezen om jou een feedback te geven).